Gå til innhold

– Bare vent til dere ser Windows Phone 8!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått troa på Nokia igjen jeg! :)

 

Har altid hatt troa på Nokia jeg da :)

Men ble litt skuffet når jeg så specen på Lumia 800 første gangen, den lever ikke helt opp til Nokia`s tidligere specer... :(

 

Men tror dette har mye med att WP7 er for lite tilpasset Nokia`s ønsker mht HW, med Symbian kunne Nokia tweake inn alle finesser de ønsket, på WP7 er nok dette sterkt begrenset... Men på sikt har jeg trua på det, da som WP8, da har Nokia mye større muligheter for å påvirke OSèt. (eks. att WP7 ikke støtter minnekort osv.)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

fikk min første wp 7.5 igår. 1 år gammel hardware, og generellt ansett som en av de dårligere wp'ene på hw. brukeropplevelsen er suverent bedre enn noen android jeg har prøvd. dobbeltkjerne er unødvendig. når en i tillegg får så lekker hw som nokia tilbyr begynner det å bli virkelig interessant. skulle gjerne vært på 4" skjerm istedenfor 3,7

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje på tide at de endelig kommer med et kamera som kan matche N8 ....

 

Tja, tviler sterkt på att Lumia 800 kommer til å ta bedre bilder enn N8...

Etter hva jeg kan se har den F2,2 (lysåpning), N8 har 2,8.. Sensor størrelsen er ikke oppgitt men tror uansett ikke den matcher N8, spesiellt da den heller ikke har blitz..

 

Tror jeg beholder min N8 iallfall til eventuelle tester viser noe annet ;)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Mango er utdatert allerede når det kommer ut, ikke støtte for flerkjernede prosessorer eller høyere oppløsning enn 480x800, samtidig som alle konkurrentene lever bedre specs enn det der.

 

Veldig riktig. Android har begynt å gå mot 1280x720 skjermer med over 1ghz dual-core som neste standard.. Og Nokia har ennå å lansere 1ghz cpu med 800x480 i år.. Nei, dere har mistet kundene for godt kjære Nokia.

Lenke til kommentar

Ærlig talt Nokia,

Dere låg lengst framme med mobil OS.

 

dere var pionerer,

Låg mange år fram i tid i forhold til konkurrentene.

 

Så fant dere ut at dere skulle bruke symbian et os som ikke er tilpassa Berøringsskjerm.

 

Det førte til knotete manøvrering og vanskeligere og bruke.

Derfor gikk folkk bort fra Nokia.

 

Og nå lar dere andre utvikle mobil OSet.

Dessuten er Microsoft rekna som en lada på Mobil OS. :(

Endret av krm1987
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...