Gå til innhold

Derfor blir folk internett-troll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Artikkelen er jo såpass tynn at selv en silkepus som meg kan bli trollete av mindre ... whistle.gif

 

Edit: Henviser til tråd-art ... fillern ... ph34r.gif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

En gang, så hadde vi fest. Og en kamerat har slike store hull i ørene, dere veit slike man kan putte en hengelås igjennom?

 

 

Festen gikk, han hadde drukket nok og la seg, jeg festet en hengelås på ene øret, dere skulle ha sett hvor forbanna han var når han våknet, og han visste ikke hvem som hadde gjort det heller :devil:

 

 

Gav han nøklene, da.

 

 

 

Etter en dag :D

Endret av Bundy
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Et troll er en som polariserer og overdriver argumentene sine bevisst for å provosere sine meningsmotstandere til å bli revet med i en opphetet diskusjon. Trolleren har et så fattig liv at dette ofte er eneste måten å få litt "action" i hverdagen på.

 

En hater er en som har en negativ oppfatning av noe, og er så preget av dette at vedkommende rakker ned på alle som ikke har samme mening.

 

Det er klar forskjell på troll og hatere, og det er til god nytte i diskusjonsforum å ha dette i bakhodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

-og, noen er bevisst sutrete og hyler på mamma-mod hvis de ikke klarer henge med i svingene i en debatt/diskusjon. Reglene for en diskusjon er slik jeg har i farten fått det med meg, er å vinne argumentasjonen, og da må det vel kunne forventes at de som er villige til å delta i konkurransen tåler at grenser av og til kan sneies innom. Det er "dynamikk", som igjen øker kreativiteten og gjør det hele litt mere underholdende - ja, for det er vel derfor vi alle gidder befinne oss akkurat her og nå

 

new_yes.gif

Lenke til kommentar

Av og til er det jo bare morro å skrive no tull og se hvordan reaksjonene blir. =)

 

Er du hyppig bruker av et diskusjonsfora er det større sjanse for at folk husker på ditt nick. Når du skriver "tull" vil jeg og mange andre ikke klare å ta dine godt mente innlegg seriøst...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Av og til er det jo bare morro å skrive no tull og se hvordan reaksjonene blir. =)

 

Er du hyppig bruker av et diskusjonsfora er det større sjanse for at folk husker på ditt nick. Når du skriver "tull" vil jeg og mange andre ikke klare å ta dine godt mente innlegg seriøst...

 

Ikke glem å få med deg at vi alle har forskjellige verdisystemer og derfor kan det være krevende å hele tiden selv justere seg i forhold til alle andres like gode og riktige "sannheter" som en selv. Det du legger i begrepet/ordet "tull" kan jo være noe annet enn det "cptCory"" vektlegger - så defor blir svaret ditt forvirrende - og på grensen til at jeg lurer på om du er et "skaptroll" ... rolleyes.gif

 

Edit - for faen konservativ_woot.gif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...