Gå til innhold

Sniktitt: Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vansker for å tro at Nokia med Windows OS skal kunne utkonkurere Samsung og HTC. Men blir spennende å se

Det er flere som bruker Nokia-telefon enn HTC- eller Samsung-telefon i dag, så hvis Nokia satser på å få eksisterende Nokia-brukere over på Nokia m/WP, fremfor å satse på å kapre HTC-/Samsung-brukere, så kan det godt ende med at tallene faller ut i Nokia's favør. Nokia er ikke avhengige av å kapre kunder fra eksisterende smartphone-leverandører.

Lenke til kommentar

Brukte det en gang, mener jeg. Tror jeg skulle sjekke om jeg hadde noe i ansiktet, og så var det ikke en bil/vindu i nærheten.

Jeg bruker speil til å se meg selv i. Meget sjeldent biler og vinduer.

Jeg sees ikke i speil. Bare biler og vinduer, og frontkameraer på telefoner.

Medfødt handicap. :/

 

 

Uansett tror jeg ikke Windows Phone kommer til å slå an skikkelig før Windows 8 kommer mer på banen. Og da tror jeg nesten også at da tiden blir Windows Phone 8 lansert/annonsert.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om frontkamera, tidenes mest ubrukelige feature.

 

Brukte det en gang, mener jeg. Tror jeg skulle sjekke om jeg hadde noe i ansiktet, og så var det ikke en bil/vindu i nærheten.

 

Genialt å bruke front-kamera til speil da, har brukt det mange ganger :thumbup:

 

Men idag bruker nok de fleste front-kamera til eks. Skype ;) bruker ikke Skype selv men er jo veldig vanlig å bruke det idag. De har vell ikke noe alternativ såvidt jeg kan se ??

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

"Nokia Lumia 800 har en kraftigere prosessor, den har egen kameratast, og plasseringen av kameralampen er litt forskjellig fra Nokia N9"

 

- Det heter "blits"

- Den billige modellen heter 710, ikke 720

 

Dette er litt flaut, Amobil.

 

Hverken Lumia 800 eller 710 har "blitz"... Litt usikker på hva som er ordrett definisjon på dette. Men om det er snakk om LED-lampe sier jeg selv "kameralampe". For mobiler som har xenon-blitz sier jeg "blitz"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvem bryr seg om frontkamera, tidenes mest ubrukelige feature.

 

Ja, få bruker det, men spørsmålet er jo mer vist de ikke hadde tid til det, hva annet har de "glemt" eller gjort "dårlig".

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om frontkamera, tidenes mest ubrukelige feature.

 

Ja, få bruker det, men spørsmålet er jo mer vist hvis de ikke hadde tid til det, hva annet har de "glemt" eller gjort "dårlig".

Kanskje det heller er slik at fordi de bevisst valgte det bort fra starten av, så har de hatt tid til å gjøre resten skikkelig?

(PS: rettet en liten skrivefeil i teksten din.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om frontkamera, tidenes mest ubrukelige feature.

 

Det er vel ingen andre alternativer til de som skal kunne vise seg selv samtidig som man ser innhold på skjermen? Av samme grunn alle laptoper har webcam på samme siden som skjermen vil jeg tro.

F.eks hadde vel ikke "kjempehit'en" til Apple med Facetime vært like morro uten slikt? Eller da vi kunne ringe til hverandre over 3G med en "videosamtale"? Det ble jo brukt HVER gang! :p

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om frontkamera, tidenes mest ubrukelige feature.

Jeg synes FaceTime er fantastisk. God gratis hjelp på langdistanseforhold :)

 

Men det blir Lumia 800 på meg, så får vi se hvordan det går uten Facetime :p

 

Men skjer ikke over natten att WP7 blir større enn Symbian heller da, kommer til å gå noen år det vil jeg tro...

Hvis ikke Nokia selger med WP7 enn Symbian om et år tror jeg ikke de er fornøyd med sin nye plattform. De billigste Symbian-mobilene blir i stor grad erstattet av S40 Touch&Type-mobiler med kraftigere speks.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om frontkamera, tidenes mest ubrukelige feature.

 

Det er vel ingen andre alternativer til de som skal kunne vise seg selv samtidig som man ser innhold på skjermen? Av samme grunn alle laptoper har webcam på samme siden som skjermen vil jeg tro.

F.eks hadde vel ikke "kjempehit'en" til Apple med Facetime vært like morro uten slikt? Eller da vi kunne ringe til hverandre over 3G med en "videosamtale"? Det ble jo brukt HVER gang! :p

 

Enig ;)

 

Hadde det vært for 5år siden skulle jeg gått med på att front-kamera ikke var så viktig, men idag hvor Skype er så utbredt som det er.. NOT! Folk tar det omtrent som en selvfølge idag att high-end mobiler har 2 kamera....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...