Gå til innhold

– Just Cause 3 kommer neste år (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt noe særlig av de to andre, men jeg ser definitivt moroa i å lage tilfeldig leven. Er av typen som ALDRI klarer å få gjort ferdig oppdragene i GTA fordi jeg alltid bare MÅ kjøre på et hopp eller over en mann eller etc...

 

Det som hadde fått meg til å kjøpe en 3'er, er støtte for MP. Skulle jo tro at det ble utrolig moro å være flere om dette!

Lenke til kommentar

JC2 er både fantastisk og dårlig på en gang. Storyen er så dårlig at jeg ikke gadd å sløse bort tid på det, men det er en fantastisk verden å leke seg i. Størrelsen og landskapene er sinnsykt bra, men de har mye igjen til å få verden mer opp på et mer "levende" nivå som f.eks GTA IV eller Mafia 2, menneskene/biler etc i JC2 er jo nesten på zombie nivå..

Lenke til kommentar

Yes, dette har jeg ventet på, har spilt over 100 timer i Just Cause 2... så det blir kos med en 3´er.

What he said.

 

JC 1&2 beviste for min del at morsomt gameplay alene kan underholde meg i flerfoldige hundre timer. Hadde vært moro med MP, men det er på ingen måte et must for meg. Jeg liker å leke alene. Men i dagens miljø blir jeg overrasket hvis det bare er SP.

 

Edit:

"It's just a rumour and we're not releasing any game in 2012," Just Cause creator Christofer Sundberg informed us.

 

Avalanche hasn't confirmed Just Cause 3 as a project. Eurogamer was told by Avalanche earlier this year that there are two "huge" titles in development at the Swedish studio. Both are scheduled for 2013.

Kilde

Kan godt vente jeg. Så lenge det kommer.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...