Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner ikke med D-H1atus har så god oppfatning av multiplayeren...

 

Ellers er jeg personlig veldig skuffet over singleplayer. Lite fangende og følte ikke jeg måtte spille videre. For mye scripting, quick time events og cutscenes. Singleplayer får en 4/10 fra meg.

 

I multiplayer om jeg ser bort ifra alle bugsa jeg opplever er det veldig bra. Helikopter og flykjøring føles veldig levende. Våpenfølelsen er helt annerledes fra BC2 i den positive retningen. Det er et par maps og gamemode på noen maps som er lite gjennomført(Operation Metro med Conquest. Starter du på slutten av Rush delen er det bare å løpe til rulletrappene. Der er det explosive spam til tusen.). Ellers liker jeg mange av mapsa veldig godt. Multiplayer er verdt 9/10 for min del.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk vil bruke 3-500kr på et spill bare for å spille singelplayer. :p

Har spillt BC2 mange hundre timer, men har ikke rørt singelplayer, kommer nokk ikke til og spille SP på BF3 heller, da dette er et rent MP spill imo.

BF3 ble sendt fra Play.com, så får det vell iløpe av noen dager, og fy faen så jeg gleder meg!!!

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk vil bruke 3-500kr på et spill bare for å spille singelplayer. :p

Har spillt BC2 mange hundre timer, men har ikke rørt singelplayer, kommer nokk ikke til og spille SP på BF3 heller, da dette er et rent MP spill imo.

BF3 ble sendt fra Play.com, så får det vell iløpe av noen dager, og fy faen så jeg gleder meg!!!

Er da ganske mange spill der single player / coop er "verd" fullpris. Batman: Arkham City et godt eksempel på førstnevnte, Rainbow Six: Vegas 2 et eksempel på sistnevnte. Er foreløpig usikker på om BF3 vil være verd pengene hvis man ser bort fra online multiplayer.

 

Er det forresten lokal deathmatch i BF3? 4-player split screen er velbrukt hos meg i Modern Warfare og Black Ops. Går dette an i BF3, eller er spillet for lagt opp til store kamper til å gjøre det mulig?

Lenke til kommentar

Jeg kommer ril å spille igjennom SP før jeg begynner online. Mye bare for å lære meg kontrollen og trene oppmerksomhet og litt slik. Er ikke vant til denne type "realistisk" FPS der fienden ikke er synlig, man kan lett gjemme seg og det meste av våpen må siktes fra skulder..

Er vant med slik som CS og TF2 der hvert lag er tydelig adskilt i utseende og man løper fritt rundt, der "førstemann som treffer" vinner de fleste dueller.

 

 

Har overklokka skjermkortet og lastet ned nye drivere. Venter bare på spillet komme i posten fra Elkjøp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...