Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det planar om å anmelde spelet på XBOX eller PS3 også? Hadde vært intressant å sett korleis anmeldar meinar BF3 på konsoll er satt opp imot andre fleirspelar FPS'ar som er der ute.

 

Reknar med å få XBOX utgåva mi idag, det blir vel spelt i to korte veker før MW3 kjem, hehe.

Endret av Optimus Trasti
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det planar om å anmelde spelet på XBOX eller PS3 også? Hadde vært intressant å sett korleis anmeldar meinar BF3 på konsoll er satt opp imot andre fleirspelar FPS'ar som er der ute.

Hvis vi får tilsendt konsollutgavene, så kikker vi på dem og oppdaterer anmeldelsen.

 

Bare 9/10?

 

Du kan ikke gi et spill 10/10 betyr jo at et spill er perfekt

Spill er ikke "perfekt" dersom de får 10 av 10 hos oss: http://www.gamer.no/artikler/6840/slik-vurderer-gamerno-spill-/#score10

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes dere kun gitt to karakterer, en for singleplayer delen som er ufattelig svak, og en for multiplayer delen.

 

Det er selvfølgelig en måte dette kunne vært gjort på, men vi ønsker egentlig å vurdere spillet som en helhet. Jeg må også få påpeke at enspillerdelen er langt fra ufattelig svak - enspillerdelen i Haze nærmer seg ufattelig svak. Poenget er at for de som har spilt de fleste skytespillene som har kommet ut de siste årene, vil enspillerdelen være mer eller mindre en repetisjon av det man har gjort tidligere. Hvis du derimot ikke har spilt så mye, kommer du nok til å ha en intensiv og morsom opplevelse.

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar

Bare 9 av 10?...

 

eSBbU.png

 

 

Haha, legendarisk den der, og det virker jo som den stemmer denne gangen også. :p

 

Jeg spådde 9/10 i "EA vil kun la fans skrive anmeldelser av BF3"-tråden, og pga en svak enspiller/samarbeidsmodus så er spillet bare "good", altså 9/10. ;) (Dette gjelder forøvrig alle AAA-spill for tiden) Man har jo forøvrig limt seg opp i et hjørne ved å ha gitt Modern Warfare 2 en 9er fra før, da.....

 

(U)heldigvis er min skala av den gamle skolen fremdeles, så det blir vanskeligere og vanskeligere å kjøpe spill basert på anmeldelser. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...