Gå til innhold

Android vokser seg stor i Norden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker godt utviklingen. Det skaper konkurranse. Men jeg tror også mobil-OS-verden har godt av 3 store konkurrenter som kan satse på hver sin "nisje". iOS har funnet sin nisje, Android har funnet sin(dog de spres litt bredere) og jeg mener Windows Phone 7 også imponerer, de trenger bare litt tid så Nokia og HTC får presset gjennom der.

 

Lurer på hvilken rolle de ser for seg at Jobs død skal ha. Apple har nok staket ut en kurs som de kommer til å holde en god stund framover, uansett om Jobs er der eller ikke. Greit nok at keynotene sikkert blir mindre engasjerende, men det er ikke så veldig mange "vanlige" mennesker som ser på dem uansett.

Steve Jobs leide selv inn 3 professorer fra en Ivy League skole i USA til å forske på hvordan Apple skulle klare seg uten han, så jeg har stor tro på at de kommer til å fortsette mye som før. Ett smart hode mindre, men Jobs har allerede implementert et DNA dypt i Apple som nok kommer til å holde seg.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Tror nok IOS begynner å slite i markedet ja.. Definitivt den store taperen.

Symbian taper marked også men faktisk ikke så mye i forhold til IOS worldwide. Her er en fin oversikt:

 

http://gs.statcounter.com/#mobile_os-ww-monthly-200909-201109

O'really? Du tror iOS begynner å slite fordi de taper marked til ett open source OS på verdensbasis? Apple er luksus som folk flest faktisk ikke har råd til. Om du huker av på Asia og Afrika på den linken din så ser du en klar dominans av Symbian. Denne dominansen vil før eller siden bli erobret av Android og WP. Faktumet er at Apple ikke vil være der. På samme måte som feks Armani ikke vil konkurrere med Batistini.

 

Det sagt, så betyr ikke det at Apple ikke får konkurranse av Android på high-end nivå, men alikevel.

Lenke til kommentar
Tror nok IOS begynner å slite i markedet ja.. Definitivt den store taperen.Symbian taper marked også men faktisk ikke så mye i forhold til IOS worldwide. Her er en fin oversikt:http://gs.statcounter.com/#mobile_os-ww-monthly-200909-201109
O'really? Du tror iOS begynner å slite fordi de taper marked til ett open source OS på verdensbasis? Apple er luksus som folk flest faktisk ikke har råd til. Om du huker av på Asia og Afrika på den linken din så ser du en klar dominans av Symbian. Denne dominansen vil før eller siden bli erobret av Android og WP. Faktumet er at Apple ikke vil være der. På samme måte som feks Armani ikke vil konkurrere med Batistini. Det sagt, så betyr ikke det at Apple ikke får konkurranse av Android på high-end nivå, men alikevel.

 

Hehe at iOS er luksus.. jaja.. Canada Goose, det er jo også luksus.. tror mange.. iOS er harry ass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe at iOS er luksus.. jaja.. Canada Goose, det er jo også luksus.. tror mange.. iOS er harry ass.

Harry?

Jeg foretrekker Android, men det er ikke fordi iOs er dårlig eller harry.

 

Det som irriterer meg mest med iOs er hvor tungvindt det er å lage programmer og tilbehør til plattformen. Jeg håper virkelig de gjør det mer lettvindt for å møte den stadig økende konkurransen fra Android.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...