Gå til innhold

Slik blir Netcoms iPhone 4S-priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tele 2 begynte sitt salg av iPhone 4S i dag. De selger til 1,- krone med alle sine abbonement.

 

Bestillte en 16GB selv, til kr 1,- med champion 389 abbonement. (Totalpris: 4669,-)

Champion 389 leveres med mobilsurf Large i 12mnd uten ekstra kostnad (noe som betyr tilnærmet ubegrenset billig databruk det første året).

Endret av loadinglevelone
Lenke til kommentar

6600 kr? ='D For en fantasipris

En Samsung Galaxy S II med 32 GB minne koster 4623 kr i følge denne linken.

 

Så kan du jo kjøpe 4 stk av denne her som gir deg 128 GB ekstra lagringsplass.

 

Og 32 + 128 GB = 160 GB til en pris av ca 6600 kr totalt.

 

Med andre ord, så er prisen på 64 GB versjonen av iPhone 4S et brutalt ran.

 

Og enda mere brutalt er det at det ikke er mulighet for å utvide minnekapasiteten på iPhone 4S om man trenger det.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tele 2 begynte sitt salg av iPhone 4S i dag. De selger til 1,- krone med alle sine abbonement.Bestillte en 16GB selv, til kr 1,- med champion 389 abbonement. (Totalpris: 4669,-)Champion 389 leveres med mobilsurf Large i 12mnd uten ekstra kostnad (noe som betyr tilnærmet ubegrenset billig databruk det første året).

 

oiii, håper du ser noe jeg ikke ser på sidene til tele 2, for på informasjonssiden gjelder dette kun champion 349...!

 

"Kampanje: Champion 0 inkluderer Mobilsurf Small i 6 mnd. Champion 239 inkluderer Mobilsurf medium i 12 mnd. Champion 349 inkluderer Mobilsurf Large i 12 mnd." fra https://shop.tele2.no/index.php/Portal/action/getSubsComp/compbase/17956

Lenke til kommentar
6600 kr? ='D For en fantasipris
En Samsung Galaxy S II med 32 GB minne koster 4623 kr i følge denne linken.Så kan du jo kjøpe 4 stk av denne her som gir deg 128 GB ekstra lagringsplass.Og 32 + 128 GB = 160 GB til en pris av ca 6600 kr totalt.Med andre ord, så er prisen på 64 GB versjonen av iPhone 4S et brutalt ran.Og enda mere brutalt er det at det ikke er mulighet for å utvide minnekapasiteten på iPhone 4S om man trenger det.

 

nå blir det jo ikke like hensiktsmessig å konstant fly rundt med 3 minnekort i lomma og den fjerde i telefonen... men ser poenget ditt om at man kan få like mye minne (32telefon+32minnekort) for en mye billigere penge..

 

men er uansett forskjell på S2 og 4S som for noen retferdigjør prisdifferansen :)

Lenke til kommentar

oiii, håper du ser noe jeg ikke ser på sidene til tele 2, for på informasjonssiden gjelder dette kun champion 349...!

 

"Kampanje: Champion 0 inkluderer Mobilsurf Small i 6 mnd. Champion 239 inkluderer Mobilsurf medium i 12 mnd. Champion 349 inkluderer Mobilsurf Large i 12 mnd." fra https://shop.tele2.no/index.php/Portal/action/getSubsComp/compbase/17956

 

Listen går ikke høyere enn 349,- men det samme gjelder for 389,- også.

 

@ loadinglevelone

 

Klarer ikke å finne iPhone 4S med Championabo med mobilsurfpakke. Mulig at du bestilte før de oppdaterte tilbudet?

 

Ligger her:

https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/302/pid/708809. Mobilsurf er inkludert i alle championabbonement, om du ser i fotnoten på prislisten. Listen går ikke høyere enn 349,- men det samme gjelder for 389,- også.

Endret av loadinglevelone
Lenke til kommentar
oiii, håper du ser noe jeg ikke ser på sidene til tele 2, for på informasjonssiden gjelder dette kun champion 349...!"Kampanje: Champion 0 inkluderer Mobilsurf Small i 6 mnd. Champion 239 inkluderer Mobilsurf medium i 12 mnd. Champion 349 inkluderer Mobilsurf Large i 12 mnd." fra https://shop.tele2.no/index.php/Portal/action/getSubsComp/compbase/17956
Listen går ikke høyere enn 349,- men det samme gjelder for 389,- også.
@ loadingleveloneKlarer ikke å finne iPhone 4S med Championabo med mobilsurfpakke. Mulig at du bestilte før de oppdaterte tilbudet?
Ligger her:https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/302/pid/708809. Mobilsurf er inkludert i alle championabbonement, om du ser i fotnoten på prislisten. Listen går ikke høyere enn 349,- men det samme gjelder for 389,- også.

 

Er du sikker på det? jeg var nemlig på vei å bestille champion 389 og trudde det inngikk mobilsurf large, før jeg så at det gjaldt champion 349.

 

har du forsikret deg om dette med netcom per tlf? er litt uklart på nettsidene synes jeg...

Lenke til kommentar

Virker igrunn åpenbart at om det er inkludert i champion 349, så er det også inkludert i de dyrere champion abbonementene.....men, ja websida til Tele2 er mildt sagt litt tvetydige hva priser angår, så jeg sendte over en mail til supporten deres for å høre. Kommer tilbake med mer når jeg hører fra Tele2.

 

poster du svaret her ? har kjøpt netcom M til 449 mnd. men avbestiller hvis det er slik at champion 389 inkluderer fri surf !!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Virker igrunn åpenbart at om det er inkludert i champion 349, så er det også inkludert i de dyrere champion abbonementene.

 

....men, ja websida til Tele2 er mildt sagt litt tvetydige hva priser angår, så jeg sendte over en mail til supporten deres for å høre.

 

Kommer tilbake med mer når jeg hører fra Tele2.

 

Jeg har gått på denne viledene kampanjen og bestillt iphone til 389 og trodde det skulle være med mobilsurf large men virker som at det bare var til 349 kampanjen. Fikk du svar tilbake fra tele2 der de bekreftet at dette også gjaldt for champion 389?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...