Gå til innhold

Blizzard DOTA blir lettere å lære (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke sagt noe om tidsrestriksjoner av det jeg har sett. Det er vel mer at gameplayet er lagt opp på en slik måte at kampene er over i løpet av en halv time av seg selv. At de er for sent ute med for lite er jeg svært tvilende til. Hva som er for lite med dette vet jeg ikke. For få valgmuligheter? Dota er et enkelt konsept ja men spillet har fått for mange valgmuligheter. Har spillt en del selv og det å holde styr over alle kombinasjoner og hva som funker best på hvilken helt er uoversiktlig. Blizzard DOTA kommer til å ha mange spillere etter all sansynlighet flere enn de andre og kanskje flere enn alle de andre tilsammen.De jeg kjenner som har prøvd det sier det er en forfriskende variant av DOTA og at det er gøy. Jeg tror nettopp det at hver runde tar 30 min blir noe av det som gjør det bra. Det blir et spill du kan sette deg ed og ta en runde av når du har en halv time. Ikke slik jeg har opplevd med DOTA og BattleTanks hvor du plutselig sitter i en kamp i over 2 timer. Samtidig som andre kamper tar 25 minutter. Det betyr at hver gang jeg skal spille bør jeg minst sette av 1 time +. Og ofte er det for lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å fordype seg i forskjellige heros som å hvordan du skal levle spellsa hans/hennes, hva du skal kjøpe, når du skal kjøpe det, hvordan rolle du tar i et game osv er det som gjør DotA så bra, og er grunnen til at man ikke går lei spillet. Games med mindre spilletid er ikke nyskapende heller, det finnes Easy mode i dota, vet ikke hva det heter i Hon. Selv syntes jeg det ikke er noe morsomt.

Lenke til kommentar

Å fordype seg i forskjellige heros som å hvordan du skal levle spellsa hans/hennes, hva du skal kjøpe, når du skal kjøpe det, hvordan rolle du tar i et game osv er det som gjør DotA så bra, og er grunnen til at man ikke går lei spillet. Games med mindre spilletid er ikke nyskapende heller, det finnes Easy mode i dota, vet ikke hva det heter i Hon. Selv syntes jeg det ikke er noe morsomt.

 

"Casual Mode" heter det i HoN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...