Gå til innhold

Test: Apple iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med anmeldelse. Men jeg ser ikke helt hvorfor ingen tilgang til mappe- eller filstruktur er et minus. Synes det er behagelig å slippe og forholde seg til dette. Hva angår skjerm synes jeg den tar igjen størrelsen med den høye oppløsningen.

 

Musikkspillere er forøvrig ikke "bare" bra, den er overlegen. Både på lyd og opplevelse.

 

*musikkspilleren

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig med anmeldelse. Men jeg ser ikke helt hvorfor ingen tilgang til mappe- eller filstruktur er et minus. Synes det er behagelig å slippe og forholde seg til dette. Hva angår skjerm synes jeg den tar igjen størrelsen med den høye oppløsningen.

 

Men det er jo plass til en 3,7'' på den ihvertfall? Fatterns Desire er ikke noe større enn min iPhone 4.

Lenke til kommentar

Noen morsomme skrivefeil. Den beste er kanskje at "i esken følger det en iPhone 4! Hmm...?

 

Synd at den fikk karakter 6. Android for alltid! Gleder meg til Galaxy Nexus! :-D

 

Hva betyr det egentlig for deg at den fikk terningkast 6? Du har tydeligvis ingen planer om å kjøpe denne, så om amobil har gitt den ufortjent høy karakter, så er vel ikke det så nøye for deg? De det betyr noe for, er de som ikke helt vet om de skal kjøpe denne eller ikke, og som nå, på bakgrunn av denne testen, og det at VG kommer til å rope over seg av glede, kjøper denne telefonen, for så å oppdage at en moderne Android telefon er et langt bedre alternativ. De har all grunn til å klage på denne testen.

Og når man ser alle minusene, og det at telefonen er dønn lik den Amobil ga karakter 4, så er det mystisk at denne får terningkast 6. Er det Apple som har truet med søksmål hvis den ikke får karakter 6? :D

Lenke til kommentar

+ Svært enkel å bruke (det er androidtelefoner også)

+ Integrert Twitter og Facebook (det har så og si alle androidtelefoner bortsett fra vanilla-telefoner som Nexus)

+ Meget bra kamera med HD-opptak (det har også androidtelefoner hatt ei god stund

+ Tyverisikring med sporing (dette har HTC hatt lenge)

 

Og allikevel, når halvparten av plussene er ting som er langt fra en revolusjon hos konkurrentene, så får den 6, med en fin rekke av minus.. Jaja.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvordan i svarte svingene kan denne få sekser? Ingen fildeling over bluetooth, ikke utskiftbart minne og SVÆRT høy pris... til 7000kr er den jo nesten dobbelt så dyr som Samsung Galaxy S II som har utskiftbart minne, fildeling over bluetooth, større og bedre skjerm og utskiftbart batteri... Jeg vet at brukeropplevelsen på iPhone er bedre, og ser både fordeler og ulemper med at telefonen er låst til Apples økosystem... Men prisen alene sammenlignet med en topptelefon som SGS2 bør være nok til å gi denne en femmer!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...