Gå til innhold

Nå kan du forhåndsbestille iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At prisene er høye var vel ikke noen stor overraskelse.. Men jeg har to spm.. flere av brukerne over her er eiere av en Iphone4..

 

Hvorfor ønsker dere å bytte til 4S?

 

Hva gjøres med den gamle 4?

 

Spørr egentlig av egen interesse da jeg selv mangler evnen til å se at det skal være store nok forskjeller som forsvarer et slikt kjøp.

Lenke til kommentar

Snakker vi overpris her? 16gb er helt ok, men nesten 7000,- for 64gb! Latterlig

Den gangen jeg betalte 4200 kr for en desire med 90 MB internminne, det var latterlig. Dette er helt greie priser. Vil folk betale så mye for 64 GB internminne så må de gjerne det. 16GB er nok for meg, har 32GB på iPhone 4 og har rett å slett ikke bruk for det.

Lenke til kommentar

At prisene er høye var vel ikke noen stor overraskelse.. Men jeg har to spm.. flere av brukerne over her er eiere av en Iphone4..

 

Hvorfor ønsker dere å bytte til 4S?

 

Hva gjøres med den gamle 4?

 

Spørr egentlig av egen interesse da jeg selv mangler evnen til å se at det skal være store nok forskjeller som forsvarer et slikt kjøp.

Ønsker å teste ut Siri. Samtidig ønsker jeg å kunne bruke nyere spill og programmer til det fulle. Bedre kamera er flott siden jeg tar en god del bilder med mobilen. Speilrefleksen ligger alt for ofte hjemme. Og jeg har allerede solgt iPhone 4 for 2000 kr. Grei pris synes jeg. Oppgraderingen blir ikke så dyr da.

Lenke til kommentar

Hmmmm håper for guds skyld kameraet er bedre, for iPhone 4 er fullstendig ubrukelig til å ta bilder med... Tipper kona oppgraderer, jeg nedgraderer ikke fra SGs2, men venter på Note.. Ellers ser alle forrandringene i ios5 veldig bra ut, håper de ha fikset alle buggene som var i iPhone 4 (som at nærhets sensoren ikke virker (selv ikke etter x oppdateringer) ordentlig, kona lurer på hvorfor jeg legger på når hun ringer meg på hjemme telefonen :-).

 

De kunne dog ha gjort noe med designen, men hey, folk liker den så hvorfor forandre på noe som er en suksess..

 

Pris er idiotisk å diskutere, blir den solgt for det mange synes er en syk pris, så er det fordi markedet aksepterer den prisen.

 

Om de som klager hadde blitt spurt om de ville selge huset sitt dyrt eller billig, hva tror du de hadde svart?

 

God Helg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...