Gå til innhold

Mass Effect 3-demo i januar (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare feil at jeg må kjøpe spill A for å få tilgang til demoen for spill B.

 

En demo er der for at vi skal kunne teste spillet FØR vi kjøper det, og da er det bortkastet at vi må kjøpe ett annet spill først.

 

Men, dette er ME3, så, det er allerede noe en skal kjøpe.

Lenke til kommentar

Det er bare feil at jeg må kjøpe spill A for å få tilgang til demoen for spill B.

 

En demo er der for at vi skal kunne teste spillet FØR vi kjøper det, og da er det bortkastet at vi må kjøpe ett annet spill først.

 

Men, dette er ME3, så, det er allerede noe en skal kjøpe.

 

 

Enspillerdelen av demoen vil være tilgjengelig for alle.

 

Og siden ME-serien fokusere mest på enspiller-delen, så spiller det liten rolle om du ikke får prøvd flerspiller-delen.

Lenke til kommentar

hva blir det neste, CO-OP i Dragon Age`?

 

Icewind Dale I & II, Baldurs Gate I & II, Neverwinter Nights! Bare lister rollespill som en del av bioware teamet har hatt en finger i som har muligheter for å coope, gjerne styre halve teamet selv. Ser ikke helt hvorfor det var så deal breaker at det kom coop nå når det er noe rollespill har utnyttet sålenge jeg har spilt dem om ikke lenger. Var jo ofte det som gjorde dem store og enda mer gøyale. Ser frem til Me3 uten tvil, det blir nok årets spill neste år. Om ikke Gta V skulle hoppe på banen.

Lenke til kommentar

Bryr meg hverken om Battlefield eller flerspiller. skal bare ha Mass Effect 3 jeg.

 

Ikke det at jeg trenger demo på Mass Effect, det skal kjøpes uansett, men jeg er prisipielt mot å måtte kjøpe ett spill for å få tilgang til demoen til et annet. Dustete opplegg. Er vel prisen vi forbrukere må betale for at Bioware er eid av EA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...