Gå til innhold

Batman flakser mot PC-utgivelse (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om at jeg bare kjøper det for xbox, orker ikke vente...

Lei av spill blir prioritert vekk ang lanseringer på pc!!

Og at spill blir "dummet ned" fordi de skal også tilpasses konsoller..

Grunnen til at spillet ble utsatt er fordi de ville gjøre PC versjonen bedre.

Endret av Johnsen5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er prinsipielt enig i at alt for mange spill lider av "konsollsyken."

 

Men at dere trekker frem akkurat det kortet angående Batman blir i mine øyne noe spesielt. Arkham Asylum var storslagent på PC - spesielt når jeg spilte det med 360 kontrolleren! Noen spill er rett og slett bare ment for spillkontrollere. FIFA blir liksom heller ikke det samme med tastatur..

 

Det jeg støtter er klaginga over senere release på PC, men dette må vi nesten bare bli vant til med spill fra store utgivere. Men i Batman: AA fikk vi mange PC spesifikke forbedringer. Bedre teksturer, litt physx show-off etc. La oss satse på at de gjør det samme denne gangen, hva :)

 

Microsoft og Sony tar sin andel av kaka for hvert spill som blir solgt. Jeg vil anta utgiverne får en bedre deal om de lover at det er konsolleksklusivt så og så lenge før det kommer på PC. Akkurat som Sony og Microsoft ofte betaler hundrevis av millioner for ren eksklusivitet.

 

Investor business = Rotten business for You and me ;)

Endret av Daysleeper
Lenke til kommentar

Det verste er ikke "konsollifiseringen", men at spillet krever Games for Windows LIVE. Jeg har ikke hatt annet enn problemer med Batman Arkham Asylum pga. det : /

Spillet ble lagt ut på steam i går og på butikksiden så står det at det er både steam cloud og steam achievements. Kanskje utsettelsen er delvis på grunn av at de har droppa GFWL og bytta til Steamworks. Eller så kan det hende at Valve har fått en egen deal. Dette er ihvertfall positivt i mine øyne siden i motsetning til GFWL så er Steam konge.

Lenke til kommentar

Mange som klager på GFWL, jeg for min del har ikke hatt noe problemer med det. Spilt igjenom Batman AA 2 ganger, BULLetstorm, Street fighter 4/super, Blazblue samt flere. Jeg liker GFWL da det er helt kurrant og spess har achievements.

 

GFWL er jo bare unødvendig, det har ingen medverdig. Når det er sagt, så kan ikke jeg huske at jeg fikk noen achievments i Batman AA på GFWL?

 

AtW

Lenke til kommentar

Mange som klager på GFWL, jeg for min del har ikke hatt noe problemer med det. Spilt igjenom Batman AA 2 ganger, BULLetstorm, Street fighter 4/super, Blazblue samt flere. Jeg liker GFWL da det er helt kurrant og spess har achievements.

 

GFWL er jo bare unødvendig, det har ingen medverdig. Når det er sagt, så kan ikke jeg huske at jeg fikk noen achievments i Batman AA på GFWL?

 

AtW

Din mening;)

Du skal ha fått det, er jo GFWL tittel og alle med "live" har achievments.

Lenke til kommentar

Dette er hva som står på steam nå:

 

Batman: Arkham City

Available: 15 November 2011

 

OS: Windows XP, Vista, 7

Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+

Memory: 2GB RAM

Hard Disk Space: 17 GB free hard drive space

Video Card: ATI 3850HD 512 MB or NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB

DirectX®: 9.0c

Other Requirements: Online play requires log-in to Games For Windows – Live

 

Tviler på at de endrer Games For Windows – Live, uansett ser jeg ikke problemet. Jeg synes dette er kjempebra, for da for jeg achievements på live-kontoen og jeg har muligheten til å se om friends er online. Jeg skulle faktisk ønske flere spill hadde denne funksjonen, slike som dead space etc som er på xbox.

Endret av Rallied
Lenke til kommentar

Det verste er ikke "konsollifiseringen", men at spillet krever Games for Windows LIVE. Jeg har ikke hatt annet enn problemer med Batman Arkham Asylum pga. det : /

 

Og jeg har bannlyst Steam fra PCen min, men har aldri hatt noen problemer med GfWL. Det beste hadde vært om begge to var valgfrie, men det kommer aldri til å skje. Kan vi ikke heller bare droppe denne diskusjonen en gang for alle og lære oss å leve med det?

Lenke til kommentar

Etter Game.no ødela min feiring med at jeg skulle ha Collectors Edition av Batman på X360, så skal jeg faktisk vente på PC-versjonen kommer ut.

1920x1080p, 60 FPS, 3D Vision og PhysX er nok for min del å vente på Batman Arkham City. Spillet blir garantert konge på PC også, selvom jeg missunner konsollfolkene som har spillet allerede eller venter på det :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...