Gå til innhold

Spotify og Boxee slår sammen kreftene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ble denne enda mer attraktiv. Eneste den mangler er tilgang til NRKs nett-tv. Det kan man faktisk få på XBMC.

 

Enkleste er kanskje bare å mekke seg en sikkelig HTPC, så får man all morroa uannsett. :hmm:

Hvis du har en eller annen windows-pc stående på rundt i huset, så kan du faktisk få inn ALT av TV-kanaler gitt at du har en fornuftig TV-leverandør. Nyeste versjon av DVBLogics programvare serverer live TV til Boxee (og iPxd, iPhone, Android, Winmo 7, DLNA enheter osv).

 

Herlig. Det fungerer, men den så ikke ut i oppløsning 720i.

 

Og hvorfor vil du benytte 720 interlaced? Det gir jo ingen mening i dagens digitale verden.

Lenke til kommentar

Hvis du har en eller annen windows-pc stående på rundt i huset, så kan du faktisk få inn ALT av TV-kanaler gitt at du har en fornuftig TV-leverandør. Nyeste versjon av DVBLogics programvare serverer live TV til Boxee (og iPxd, iPhone, Android, Winmo 7, DLNA enheter osv).

 

Jaha? Selv kanaler jeg ikke har (betalt for)? Ikke at jeg ser så mye på tv, men kunne vært moro å prøvd.

Lenke til kommentar

Designet til Boxee kan de ha for seg selv. Jeg liker å kunne stable ting litt bedre i TV-rack'et. Gir gjerne dårligere luftflyt, men man kan vel legge litt i mellom enhetene slik at de ikke er kliss i hverandre.

Boxee er laget for å stå på toppen av racket vet du. :) Personlig syntes jeg det er et dritfett design, men enig i at de som liker å stable får et problem. Men den er relativt liten, så bør gå an å lirke den inn i "stablinga".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...