Gå til innhold

Sigmas keiser får nye klær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det svært sjeldent at jeg har noe å utsette på akam, men dette er en sak som ble skrevet allerede onsdag på blant annet dpreview. Det overrasker meg at de som har ansvar for nyhetene (selv på en frivillig basis) ikke er oppdaterte på en rekke saker før dager etterpå. Sider som dpreview og andre større fotonettsteder burde de som jobber for/hos akam sjekke flere ganger daglig.

 

Min dose sutring

Lenke til kommentar

Skal man først ha et custom utseende så skal det erstatte det egentlige grepet, og ikke se ut som om det bare er klikket på utenpå.

Dette er et grep som bare er klikket på utenpå, og som også ser sånn ut.

Fysjom - bruk heller penga på bedre Raw-konverteringsalgoritmer, Sigma.

Ja, hva søren er vitsen med det greiene der? Hadde det vært selve skallet på kamerahuset som var byttet ut, så hadde det vært mer forståelig, men her er det jo bare et ekstra skall som settes utenpå det originale kameraet med originalskall.

 

All kudos til produsenter som prøver å gjøre noe nytt, men dette var bare poengløst. Pentax har lyktes mye bedre med et utall forskjellige farger og design på sine rimeligere dSLR-hus. De har ikke bare løse skall som settes utenpå.

Lenke til kommentar

Må faktisk si at jeg tipset om akam om denne saken med enn gang førte pressemelding fra Sigma komm... det er noen dager siden det :S

 

Dessverre er akam veldig sene med sine artikler. Opptil flere dager etterpå, det gjør at akam.no ikke blir et sted å gå for å få de nyeste nyhetene. Men heller de som skjedde for noen dager siden, som man selv kanskje har sporet opp alt.

Lenke til kommentar

Ikke limt - det kan taes av.

 

Nei - er skuffet.

Dette er som en dame som vil ha nye bryster. Det er unødvendig, men hvis hun absolutt insisterer - kjør på. Og i så fall - hva blir så sexy? Jo - hvis de opereres inn, så det ser ut som om de alltid har vært der - det eksisterende fjernes/utvides til å matche det nye.

Dette er ikke byttet ut. Det Sigma har gjort er, i denne dårlige analogien, mer tilsvarende løspupper - et forkle som er satt på utenpå. Og det er ikke sexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...