Gå til innhold

C.A.R.S. får Stig-hjelp (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man betaler ikke for beta tilgang nei, men man bidrar med en sum for å "være med på laget"

 

Slik det virker kan man bidra med alt fra $10 til 25000$.

Avhengig av hvor mye man bidrar, så vil man få ulik tilgang til utviklingen av spillet.

 

WMD Portal forklaring

 

Det spennende her er at man også kan få igjen og kanskje til og med tjene penger på dette, selv om Slightly Mad Studios er ganske tydelig på at dette ikke er en "investment opportunity".

F.eks. jeg slang inn 25$, og da kan jeg tjene inn pengene igjen hvis de får solgt 250K kopier, og får de solgt 1M kopier (som er målet dems), vil jeg faktisk få 110$ tilbake på paypal kontoen min :)

Så hvis du aksepterer høy risiko og har du 25000$ å brenne opp, kan du faktisk få tilbake 110000$ hvis det går bra. :)

 

 

Når det gjelder spillet i seg selv, så sikter de på en mer realistisk model en NFS SHIFT var. Slightly Mad Studios har en oversikt over hvor de vil ligge i bilspill sjangeren på forumet, og de sikter seg inn på området fra GT5/FM4 til GTR2/iRacing.

 

Lastet ned og testet betaen, og virket ok så langt, et par av de gamle 60-70 talls formel bilene ga meg den gode gamle GPL følelsen igjen, bare med mye bedre grafikk :):love:

Lenke til kommentar

Tviler på at dette blir noe bra. Shift-spillene var langt fra noe simulator.

 

Eller så kan man se det på en annen måte, Slightly Mad Studios består hovedsakelig av tidligere Blimey! Games ansatte, dette er de samme som utgjorde hovedgruppen til SimBin sine GT-spill (frem til RACE/EVO serien). Altså GTR, GTR2, GTL.

Så dette blir det første spillet de lager etter simulatortiden, uten guidelinjer fra EA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...