Gå til innhold

Google+ stuper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

intill google-apps støttes, så er google+ no-go for min del. Syns det ser veldig bra ut, men er en prinsippsak at jeg ikke lager meg en ekstra gmail for å bruke det. har Google-apps konto, og det BURDE FUNKE!!

 

Blir like irritert hver gang jeg leser om Google+ og Youtube, pga Google-apps i Norge fungerer ikke på noen av de^

Lenke til kommentar

Prøver å besøke Google+ så mye som mulig, gjerne hver gang jeg også er på facebook, men siden alle andre er på facebook blir det selvsagt de som 'vinner' for min del også. Hvis Google hadde vært tidligere ute, da det var et spørsmål om hvorvidt man skulle bruke G+ eller Facebook tror jeg G+ hadde gjort det mye sterkere - uheldigvis er ikke dette tilfellet. Jeg tror dette er en tapt kamp. Mannen i gata er ikke interessert i de små detaljene som er mellom tjenestene, og det faktum at han, og alle han kjenner, allerede har Facebook, er det ingen grunn til å bytte.

Lenke til kommentar

Var tidlig ute med å bruke G+. Etter min mening er G+ mye bedre enn Facebook på de fleste områder. Det er bare én ulempe - jeg har fem venner der, det fører selvølgelig til at det blir et usosialt nettverk. Jeg kan like godt sende sms til den ene kompisen som svarer på postene mine som å legge det ut på G+.

På facebook skjer det noe hele tiden, det er alltid noen å snakke med, og noe å se på. Og det er vel det som er vitsen med sosiale nettverk? Jeg legger stadig ut dobbelposter via mobil til G+ og Face, men det varer ikke lenge nå. Med mindre det snart skjer noe drastisk.

Lenke til kommentar

Google+ er rett og slett for likt facebook.

Man kan nesten sammenligne det med World of Warcraft.

Alle som prøver å kopiere WoW får massiv interesse, og så faller det rett til bånns etter kort tid.

Grunnen til at Twitter øker i motsetning til google+ tror jeg er at det byr på noe litt annerledes enn facebook. Google+ er for likt. Folk gidder ikke bry seg selv om det gjør ting bedre. If it works, why fix it?

Lenke til kommentar

Facebook kom med friendslist etter at google + kom, de har faktisk hentet flere funksjoner fra g+. G+ har en chat som fungerer, en mobil app som fungerer og et bedre design

Men jeg brukte facebooks friendlists og custom privacy lenge før google+ kom. Men det var først for noen uker siden at facebook gjorde friendlists mere tydelig og enklere. Før måtte man inn på noen innstillinger for å administrere friendlists, men nå er det blitt mere en hovedfunksjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

googleplus er jo bare en veldig dårlig facebook-kopi jo!

Hva har google+ som ikke facebook har?

 

Og hvorfor ble google circles så lovprist av alle? Er det ikke bare det samme om facebooks friendlists og custom privacy?

- Penere design (subjektivt, men jeg vil påstå det er penere uansett)

- Mer oversiktelig (igjen subjektivt, men "nesten" fakta)

- Gruppeløsninger som faktisk er godt integrert

- Gruppeløsningen (circles) kom før friendslist, så blir for dumt å dra fram dette

- Mye bedre chat

- Mye bedre bildevisning

- Mye lettere å ha både en privat- og en offentlig-profil samtidig

- etc..

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...