Gå til innhold

Sniktitt: Assassin's Creed: Revelations (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virker utrolig lovende etter hva jeg har lest. Jeg syntes også du, Arodem/Audun, skrev det på en slik måte at det ble interressant selv for meg som (av en eller annen grunn) ikke har gjennomført AC: Brotherhood enda. Bra skrevet om noe som virker som et bra spill!

Endret av Fusion2k
Lenke til kommentar

Er dette ver då spille for folk som ikke har spillt noe i serien før montro? Etter litt middelmådig kritikk på den første, så har det aldri blitt til at jeg har prøvd noen av AC-spillene.

 

AtW

AC:R er jo forsåvidt en finale av en trilogi i en trilogi. ACI, som handler om Altaïr, AC2 handler om Ezio, AC2:B og AC2:R fortsetter og avslutter historien om Ezio, og det neste spillet vil avslutte historien til Desmond (som har vært en rød tråd gjennom hvert av spillene og generelt sett er hovedpersonen i serien så langt).

 

Ubisoft selv sier at man uten videre problemer kan hoppe rett på AC:R og forstå det aller meste (lurer på om de legger ved et slags sammendrag av hva som har skjedd i tidligere spill), men personlig ville jeg hvertfall plukka opp AC2 og AC Brotherhood før jeg evt begynet på AC Revelations. 2 og Brotherhood er fantastiske spill.

Lenke til kommentar

Er dette ver då spille for folk som ikke har spillt noe i serien før montro? Etter litt middelmådig kritikk på den første, så har det aldri blitt til at jeg har prøvd noen av AC-spillene.

 

AtW

 

Kan LOVE deg at det er verdt å prøve.

 

Første gang jeg oppdaga AC var ikke så alt for lenge før AC 2 skulle komme ut. Jeg tenkte at jeg skulle spille det første spillet før det kom ut, og da jeg hadde spillt det satt jeg å venta som en unge til AC2 kom ut. Kjempeflott spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...