Gå til innhold

GSC kommenterer kopisperrebråk (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

"Utviklerne presiserer også at hovedplattformen for spillet er PC, og at brukergrensesnittet på PC ikke skal lide ved at det blir tilpasset konsollsystemene."

 

Det er vel strengt tatt usannsynlig at en utvikler noen gang vil presisere at brukergrensesnittet VIL lide ved at det tilpasses for konsollene.

Lenke til kommentar

Eh, Svedge, sannsynligheten for at alle da ville svart "ikke noe kjøp" er jo rimelig høy siden man da satser på at DRM-en droppes. Dog er jo hele poenget med artikkelen at type DRM faktisk ikke er valgt ennå...

 

Stalker-spillene er for øvrig spillverdenens best bevarte hemmelighet. Det kan ta tid å synke inn i universet - og evt takle diverse bugs, men du milde hvordan stemningen først setter seg hvis man holder ut!

Lenke til kommentar

Jeg prøvde såvidt call of pripyat nå nylig. Settingen faller i smak, men var temmelig bratt læringkurve. Håper man får en litt bedre innføring i det nye spillet.

 

What, heile det første området er jo ein lang tutorial.

 

Ein burde forresten laste ned Complete-moddane til alle STALKER-spel ein skal gjennom. Og prøve Shadow of Chernobyl, som framleis er det beste av dei. :)

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd så lenge de holder det de har lovet om PC vs. konsollutgaven. For å være ærlig ser jeg ikke hvordan de kan klare dette helt uten kompromisser.

 

Når det er sagt er jeg absolutt ikke begeistret over DRMen de har snakka om. Ble nå nylig sittende uten internett i en måned samtidig som offlinemodusen til Steam, hvor jeg har de fleste spillene, ikke ville fungere.

 

Edit: Typo

Endret av Festkaramell
Lenke til kommentar

What, heile det første området er jo ein lang tutorial.

 

Man blir fremdeles kastet inn i situasjonen uten noe utdyping om spillmekanikk osv (kun introsekvens for bakgrunnshistorie). På mange måter minnet call of pripyat meg om fallout 3 som jeg har spilt ihjel. Godt mulig jeg kommer til å digge spillet etter litt tilvenning, så får vel kanskje gi det en sjanse til ;)

Endret av DeepW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...