Gå til innhold

HTC skyter til værs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig gode nyheter for oss som har HTC. Jeg lurer på om det er noen som vet noe mere om at htc desire s skal oppgradere til android versjon 2.3.5 og sense 3.0 . Har lest litt rundt på nettet og har funnet ut at det er begynnt å rulle ut i England. Jeg er så spent om oppdateringen kommer til Norge snart.

http://www.talkandroid.com/64445-htc-desire-s-android-2-3-5-rolling-out-with-sense-3-0/

Lenke til kommentar

Å drive programvareutvikling handler om å konsentrere kreftene der det er verdt. Å tette sikkerhetshull som gir utenforstående tilgang til all persondata på telefonen er ikke verdt å fikse før det får store nok presseoppslag.

 

At funksjonalitet som å hente og vise navn fra kontaktlisten når noen ringer ikke fungerer i noen av deres Windows Phone 7 telefoner er ikke så viktig - det kan alltids lanseres som en nyhet i kommende versjoner.

Lenke til kommentar

Det er en hel del ting jeg foretrekker på HTC-telefoner fremfor Samsung-variantene, og en av dem er meny-systemet til HTC. I tillegg har de et design som skiller seg en del mer fra iPhone/iPad enn hva Samsung sine enheter gjør (bra med originalitet), og de har et par ekstra taster nedenfor skjermen, som jeg ser på som en fordel.

 

Hadde bare HTC fått sine mobile enheter utstyrt med Super AMOLED Plus skjermer snart, kunne det blitt saker og ting :new_woot:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...