Gå til innhold

Så rå blir Galaxy Nexus – om ryktene stemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe samsung slipper en bedre smartmobil RETT etter lanseringen av iPhone 4s. Det er fordelen med å ha android å¨flere mobilmerker;)

 

Men tenk dere hvordan SGS III kommer til å bli.

Bedre i dine øyne, hvor specs er førsteprioritet.

 

Om specs ikke har noe så si, så er vel Iphone 4S knapt noen oppdatering overhodet?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Atw? Sliter du med å lese det jeg skrev? Hvor skrev jeg at specs ikke har noe å si. Jeg sliter selv med å forstå hvordan open-source, uten å ha testet denne mobilen, kan påstå at den er bedre. Godt mulig den er det, men om man i utgangspunktet foretrekker iOS eller WMP7 så gjør vel ikke gode specs telefonen automatisk bedre. Gikk selv fra en 3GS til en mye råere SE X10 fordi jeg ble lurt å specsene til å tro at denne var noe å samle på. Men tilbake til topic, dette er fremtiden til android. Android uten skal samt 4.0, bilden over ser meget bra ut. De har virkelig gjort det de lovet, rydde opp i uiet.

Lenke til kommentar

Man kan nok sette visse objektive parametere for at en telefon er bedre enn en annen. For eksempel bør nok en overlegen ytelse regnes som 'bedre', mens en underlegen ytelse regnes som 'dårligere'. Her kommer selvfølgelig ting som batterilevetid, og selv om en større og langt mer høyoppløst skjerm utvilsomt er en teknisk bedre skjerm og nok vil egne seg bedre i bruk enn en mindre skjerm, så er det de som faktisk vil ha en skjerm under fire tommer, og da fungerer Nexus heller dårlig slik det ser ut nå.

 

For min del virker nok Galaxy Nexus som en overlegen telefon fordi den har en bedre skjerm (selv Galaxy S og S2 slår i mine øyne IPS-skjermen på iPhone 4, tross lavere oppløsning), fordi den nok vil yte bedre over hele fjøla, fordi iOS så langt ikke gir støtte for startskjermer (vi må nok vente til iOS 5 før det blir annonsert som en 'amazing new way of viewing programs', ta dette som den spøken det er), den generelle lukketheten til iOS interesserer meg heller ikke, dessuten syns jeg det er himmelsk å bo i et hus der vi har fire telefoner. Fra tre forskjellige produsenter, ingen har samme modell. Alle bruker samme jævla lader.

 

Det er praktisk. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...