Gå til innhold

Voddler Plus lansert i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er utvalget om man har Voddler Plus? Da tenker jeg selvfølgelig på innholdet uten at man må betale noe for enkeltfilmer. Hvis de kan få et innhold på linje med det Spotify har for musikk vil jeg definitivt abonere.

 

Edit:

 

Minus:

Download the Android-app here (free, for mobile devices only, not tablets)
Every fourth rental included - and many other discounts

Man må tydeligvis betale ekstra om man skal se de nye filmene/seriene.

 

Slik jeg ser det gir et abonnement ikke noen fri tilgang til alt ala Spotify, så foreløpig er jeg nok ikke interessert.

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Kan være jeg blander det sammen, men Voddler installerer et program som kjører som en service på PC-en din hele tida som deler de filmene du har sett.

 

Merket det, var ikke noe mulighet for å få den vekk fra oppstart heller, uten å bruke msconfig

Noe som gjør det uaktuelt for meg å bruke en slik tjeneste. Greit nok hvis de driver med noe P2P når jeg bruker tjenesten, men å ha det gående så lenge PC-en er på og på nett er uaktuelt.

Lenke til kommentar

Voddler:

Betal 79 kr i måneden for å slippe reklame, men du må fortsatt betale for å leie en film.

 

Du kan se masse gratis film uten å betale. Men jeg er enig i at Voddler Plus ser ut som en unødvendig tjeneste.

 

Kan være jeg blander det sammen, men Voddler installerer et program som kjører som en service på PC-en din hele tida som deler de filmene du har sett.

 

Merket det, var ikke noe mulighet for å få den vekk fra oppstart heller, uten å bruke msconfig

Noe som gjør det uaktuelt for meg å bruke en slik tjeneste. Greit nok hvis de driver med noe P2P når jeg bruker tjenesten, men å ha det gående så lenge PC-en er på og på nett er uaktuelt.

 

Hvis du ikke vil ha den på er det bare å høyreklikke på ikonet og stoppe den. Så kan du starte den igjen hver gang du skal se en film. Den starter selvsagt opp igjen hver gang du restarter pcen men vi snakker jo om en tjeneste som gir deg masse gratis film så slkt småtteri bør man kunne akseptere. Selv lar jeg den bare stå og gå siden jeg ikke merker noe til den.

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
A note about Linux: Unfortunately, Voddler does not work on Linux-based machines. This is because we haven't been able to secure rights from the leading content companies for this platform. We are working on changing this, but hope in the meantime that you can find another operating system that suits you so you can use Voddler.

 

Kilde: http://www.voddler.com/en/help/topic/2721821230584910998/

 

Bummer.. Hadde håpt å kunne bruke linux på neste htpc i tilegg til Voodler +.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...