Gå til innhold

Nettbrett med Windows gruser iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm. :hmm: Så lenge de ikke legger frem detaljene rundt undersøkelsen forholder jeg meg særdeles skeptisk til resultatet her. Men: Windows er et sterkt merkenavn som de fleste har en tilknytning til, og de fleste har Windows på PC-en. Da er det naturlig at man ønsker en lik plattform på nettbrettet også. Android sliter med å bli et anerkjent merkenavn utenfor geek-land, kanskje fordi de er lite spesifikke. Ulike leverandører har ulike grensesnitt, ulike versjonsnummer og ulike applikasjoner. Derfor vil nok mange heller velge Windows siden det er et mer kjent og "trygt" (oh, the irony) valg.

Lenke til kommentar

"Falske brukerundersøkelser er og forblir geniale, og resultatene er det like så med."

 

Ja, Boston colsulting group driver stort sett bare med tull og tøys... oO /sarcasm

 

La oss si vi hadde gjordt motsatt: Vi har gitt en dårlig Win7 tablet, og en iPad som prøving.

Og etterpå har vi tatt tall på hvem folk vil ha.

Der ville iPaden ha gruset Windows tablets.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Alle vil ha Windows fremfor iOS. Problemet er at tidligere har ikke Microsoft rettet Windows mot thouchscreen enheter. Nå er de snart ferdig med Windows 8, som er laget for thouchscreen og har egenskaper som lavt batteri, minne og prosess bruk.

 

 

Jeg har aldri kjøpt en eneste mobiltelefon eller enhet som har hatt apple OS eller noe annet rart OS. Windows er og forblir kongen når det gjelder programvarefrihet og kreativitet og muligheter!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...