Gå til innhold

Steve Jobs er død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han var nå strengt tatt bare en CEO for stort data firma. I min verden var han alt som var feil med vestlige verden om dagen, outsourcing og ett ekstremt profitt jag..

Han har nå skaffet mange jobber men ærlig talt, han får vel mye presse til å kun være CEO for ett datafirma?

Hvil i fred.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Må si jeg vil savne Steve på apple konferanser... Mannen var så full av energy, snakket med latter osv... Tim var litt kjedelig å høre på, så håper han kan gjøre jobben bra som Steve sånn alt blir pushet fremover. Uten Steve ville vi ikke hatt denne verden med teknologi, så tusen takk Steve fordi du var ''crazy'' nok til å prøve å forandre verden selv, noe du greide å gjøre.. Rest in Piece.

Lenke til kommentar

Ingen kan benekte at Steve Jobs var et geni i vår tid. Selv om jeg personlig ikke er noen stor fan av Apple har jeg enorm respekt for mannen. Han var muligens den smarteste i hele bransjen.

 

@lasseoj, det er bare litt over 4 år siden første iPhone kom ut så det tror jeg neppe. Teknologien går ikke fortere framover pga Apple, men brukergrensesnittet i dagens plattformer hadde nok vært ganske forskjellig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...