Gå til innhold

Ballmer får svi for tregt salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke spesielt rart at det er dårlige salgs tall. De kom for seint inn på markedet med WP7 og alt i alt så er det en Windows telefon.Jeg har absolutt ingen gode assosiasjoner med Windows på telefon. Jeg har kun prøvd Windows 6.x og alle telefoner jeg har hatt med dette har vært fullstendig ubrukelige. Har ikke prøvd WP7 så skal ikke utalle meg om det.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke spesielt rart at det er dårlige salgs tall. De kom for seint inn på markedet med WP7 og alt i alt så er det en Windows telefon.Jeg har absolutt ingen gode assosiasjoner med Windows på telefon. Jeg har kun prøvd Windows 6.x og alle telefoner jeg har hatt med dette har vært fullstendig ubrukelige. Har ikke prøvd WP7 så skal ikke utalle meg om det.

MS har absolutt et imageproblem med tanke på de forrige Windows Mobile-versjonene.

Nå har jeg ikke prøvd WP7 selv heller, men responsen der ute virker god. Jeg tror ikke lenger det er det tekniske det står på, de må bare klare å få folk til å se på Windows som et fullgodt alternativ til Android og iOS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...