Gå til innhold

Test: ADB HD PVR 5720 CDX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"2000 i avslag" eller ikke, min PVR høres ut som en flyplass og kræsjer støtt og stadig. Ikke klarer den å ta opp det jeg programmerer den til heller. Sagem sin dekoder er så fantastisk dårlig at Canal Digital burde ta på seg spanderbuksene, og tilby den nye dekoderen til alle eksisterende PVR-kunder. At den dekoderen kostet 3000,- i sin tid er ikke annet enn landeveisrøveri!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg er ganske sikker på at jeg hadde en prikk lik boks på 90-tallet, da var det en VHS spiller... det burde vel fortelle deg hvor bra designet er.

 

jeg tror dette blir en slager for folk som kan hjemme bort PVR dekoderen eller er svaksynte (lite poeng og se så mye på tv da men..), greit at den er stillegående, men forestill deg stuen min f.eks. 50 tommer LED TV i svart piano lakk, liten Blu-Ray spiller også i svart piano lakk også denne boksen her... hvem produserer gummiknapper lenger? ærlig talt, denne er latterlig stygg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

lurte på det samme Lacim.

Ja denne boksen var ufattelig stygg, ser akkurat ut som en VHS spiller... Kommer ikke til å se bra ut ved siden av PS3n og 55 tommærn :(

 

Er enig at prisen var meget stiv, hadde tippet på rundt 500 kr jeg, med inbytte for den gamle dritten som bruker 2 min på å starte og 5 på å skru seg av, 4 sek på å bytte kanal og fryser daglig.

Lenke til kommentar

Har en Sagem PVR dekoder til kabel tv. Det er lotto i huset hver gang den skal startes. Det er ikke lett å vite om den noen gang vil starte.

 

Det virker som den gjør noe nytt hver gang jeg trykker på knappen...

Noen ganger får jeg bilde en stund før jeg får lyd, andre ganger motsatt.

 

Slår jeg den av vil ofte bildet vse i lang tid etter lyden er forsvunnet og i displayet ser ut som den er avslått.

 

Lever sitt eget liv denne greia. Betalte heldigvis ikke mer enn 7-800 kr. Blir nok satt igjen når jeg flytter.

 

Skal ha parabol fra CD der jeg flytter og skal da prøve å bruke den innebyggde tuneren i en Samsung PS51D8005 tv som jeg har bestillt.

Lenke til kommentar

"Oppstartstiden er kun tre-fire sekunder fra du slår den på til bildet vises."

Kanalbytte?

På 70-tallet (forrige århundre) - på den gamle svart-hvit TVen - tok det under 0.5 sekunder å skifte kanal. Idag, (med all den "fantastiske" nye teknologien) tar det 3-4 sekunder ... :innocent:

 

Hei. Det tar rundt et par sekunder før dekoderen har byttet kanal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...