Gå til innhold

Dette lanserer Apple i morgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok dt blir en 4s fordi det skjer på den fjerde. :whistle:;)

 

Kunne jo ligne Apple det. Men om man skal tro de som lager deksler til iPhone blir det en design forandring. Det motstrider 3G og 3GS. Uinteressant å bytte om det ikke er en design endring da maskinvaren i iPhone 4 duger ennå.

Lenke til kommentar

Eneste jeg bekymrer meg for er at Apple skal "drite på seg" fordi de ikke vet hva de skal gjøre. Ikke har de teknologi til å ligge langt foran konkurrentene og det er ikke alltid lett å være først ute.

 

Telefonen viker ganske kjedelig, kan bli spennende og se Google Nexus Prime, men også se hva Motorola kan komme med, de var først med dual-core og 4G, blir spennende :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om man kan se det live på en eller annen nettside?

 

Trolig ikke se, men høre

Leste et sted at Apple ikke tilater live streaming av eventen, så det og lese blogger var anbefalt for og følge med på eventen. Men de store tekno nettstedene vil nok dekke det meste tipper jeg.

 

... eller var det at Apple selv ikke ville dekke live streaming av eventen?

 

Uansett, disse lover værtfall og holder oss oppdaterte:

 

http://www.macrumorslive.com/

http://www.engadget.com/tag/liveblog

http://live.gdgt.com/

http://news.cnet.com/apple/?keyword=live+blog&tag=mncol;tags

http://live.gizmodo.com/

http://www.maclife.com/article/news/live_blog_wwdc_2011_keynote

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Jeg er litt spent på den android-menyen... De har jo tidligere sluppet unna med å finne opp et nytt og spennende konsept som FaceTime. Er det ikke mange nok som allerede har Android og vet om denne menyen ifra før? Jeg kan faktisk se for meg at ikke alle android-eiere vet om den, men allikevel... De aller, aller fleste er jo nødt til å vite at den eksisterer? Og at de har hatt telefonen sin i lenger tid enn fra i morgen av?

Lenke til kommentar

Det er alltid grunn til å glede seg når Apple skal presentere noe nytt, og i særdeleshet når det er snakk om en ny IPhone. Den ovenstående artikkelen er en god og reflektert artikkel som jeg tror vil ligge svært nær morgendagens åpenbaring.

 

Selv om vi går en spennende morgendag i møte, ser jeg ingen grunn til å ta helt av. Jeg tror nemlig ikke Iphone5 (eller hva den nå kommer til å hete) kommer til å skille veldig mye fra dagens Iphone4.

 

Iphone4 er en fantastisk mobiltelefon og Apple har med den verdens desidert beste mobilprodukt. Den er 'State of the Art' og det finnes nok ikke tilgjengelig teknologi til å skape en ny og sterkt forbedret mobil i dag. Tenker man tilbake tror jeg forbedringene av og forskjellen mellom 3G 3GS, kommer til å være større enn forskjellen mellom Iphone4 og Iphone5 (Iphone4S?). Selv om jeg er fullstendig klar over at konkurrentene produserer stadig bedre mobiler, er Apple fremdeles totalt overlegne, så jeg tviler derfor på at de føler seg presset til å utgi noe nytt. Iphone5 er nok først og fremst produsert for å konsolidere den ledende stillingen de faktisk har, samt som artikkelforfatteren antyder, forsøke å nå et marked de før ikke har deltatt i, salg av billige smart-telefoner. Hvorfor overlate dette markedet helt uten konkurranse til konkurrentene? Dessuten, i takt med at produsentene stadig utgir nye og bedre mobiler, etterlater de seg gode forrige generasjon smartphones til en billig penge. Til tross for nyutgivelsene er det nok mange som ville mer enn fornøyd med f,eks en Samsung S.

 

Tilbake til morgendagen igjen, mitt tips er at Iphone5 kommer for å konsolidere stillingen som markedsleder og at den rådende teknologi man finner i Iphone4 blir enda mer strømlinjeformet og brukervennlig, kraftigere, noe større og den som skal bære frem Apples nye OS og 'Sky'-lagring, selv om dette også gjøres tilgjengelig på Iphone4 og 3 GS. Dette vil sørge for at Apple fremdeles vil være den soleklare mobilener en god stund til. Selv om konkurrentene, og spesielt Samsung, har knappet kraftig innpå når det gjelder skjerm og kraft, vil de aldri forbigå Apple før de får ordentlig skikk på Android market.

 

 

 

 

 

 

 

Når det gjelder en mulig Ipad3 er man nok i en lignende situasjon. Ipad2 er fremdeles den overlegne eneren og så bra at det nok verken er evne eller vilje til å produsere en ny IPad.

 

Skriv din kommentar....

Endret av Fruktelsker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg anser meg selv som en relativt Android-fanboy :-P

 

Men allikevel håper jeg ikke de virkelig har tenkt å satse på voice-recognition... Fordi det fungerer så latterlig dårlig utenfor engelsk-talende land. Jeg vet ikke om det fungerer bra i engelsk-talende land heller, men det fungerer i hvert fall ikke bra utenfor. Dersom det blir en av de virkelig store tingene med iPhone 5, tror jeg de går på en stor bommert. Selv om det er Apple. Den kommer selvfølgelig til å selge like mye allikevel, fordi det er Apple, men jeg tror ikke akkurat at det er måten å utvide på (noe jeg vil anta at er målet).

 

Så mange har prøvd tidligere, også Samsung med min Galaxy S II markedsførte de litt med fantastisk voice-recognition... Jeg har såvidt brukt det, og det var bare for å teste. Det funker dårlig.

 

Og en liten side-note, så suger Apple i grammatikk dersom de mener "Let's talk, iPhone" ;-P

(Ja, jeg vet at det uansett ville vært for markedsføring, og ikke å avsløre alt i tittelen :-P)

Lenke til kommentar

Apple har med den verdens desidert beste mobilprodukt. Den er 'State of the Art' og det finnes nok ikke tilgjengelig teknologi til å skape en ny og sterkt forbedret mobil i dag. Selv om jeg er fullstendig klar over at konkurrentene produserer stadig bedre mobiler, er Apple fremdeles totalt overlegne, så jeg tviler derfor på at de føler seg presset til å utgi noe nytt.

Du sier at iPhone 4 er verdens desidert beste mobilprodukt?

 

LOL dagens latter. Du vet at antall solgte iPhone 4 mobiler sier lite på hvor bra en mobil er i forhold til andre mobiler ute på markedet.

 

Og nei, iPhone 4 er langt i fra å være noe overlegent over andre mobiler som Galaxy S II f.eks. Når du ser hvor mye kjappere og mye kraftigere og på hvor mye mere en Galaxy S II kan gjøre enn det en iPhone 4 kan gjøre, så er det noe voldsomt galt om du ikke ser at Samsung Galaxy S II er den virkelige 'State of the Art' mobilen i dag.

 

Samsung Galaxy S II har vanvittig mye bedre hardware specs enn det iPhone 4 har. Og selv finnes det mye bedre hardware til mobiltelefoner som er under utvikling av blant annet Samsung nå. Disse mobilene som har denne nye hardwaren kommer ut i løpet av året.

 

iPhone 4 er vanvittig mye tregere enn Samsung Galaxy S II, og ingen kan komme å si at hardware ikke har noe å si på en "smartmobil" i dag. For fakta er at en smartmobil som skal være et viktig verktøy i ditt daglige liv skal kunne gjøre alt en smartmobil skal kunne gjøre i år 2011 og 2012. Og skal man kunne gjøre alt dette, så kreves det ganske så bra hardware specs.

 

Joda, iPhone 4 er en smartmobil som også er et verktøy, men jeg vil heller kalle iPhone 4 for et dårlig verktøy.

 

Så Apple må jaggu meg komme med noen helt vanvittige overaskelser på den nye iPhonen i morgen om den skal overbevise. For alle ver jo at denne her og denne her er like rundt hjørnet.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...