Gå til innhold

Starter priskrig på mobilt internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når eg går inn på OneCall sine sider får eg inntrykk av at eg ved å takke ja til tilbodet om fri mobildata ut mars 2012 automatisk vert overført til abonnementet Grunnpakka, som kostar 99 kr per mnd. Litt dårleg gjort å ikkje opplyse dette i SMS-en som blir sendt ut til alle som har t.d. abonnementet Faktura (0 kr per mnd).

 

Eller har eg misforstått, og ein får dette 100% gratis?

Lenke til kommentar

Når eg går inn på OneCall sine sider får eg inntrykk av at eg ved å takke ja til tilbodet om fri mobildata ut mars 2012 automatisk vert overført til abonnementet Grunnpakka, som kostar 99 kr per mnd. Litt dårleg gjort å ikkje opplyse dette i SMS-en som blir sendt ut til alle som har t.d. abonnementet Faktura (0 kr per mnd).

 

Eller har eg misforstått, og ein får dette 100% gratis?

Abonnementet blir, som det står på onecall sine sider, overført til Grunnpakken i April. Dersom man ikke ønsker dette er det ikke værre enn å endre dette når April kommer. Frem til da har man fortsatt Faktura, men med fri mobildata.

Lenke til kommentar

Sitter på et 3G nett fra Netcom , hastighetene varierer stort sett mye og kan gå fra 30Kb/s til 300kb/s på samme området i løpet av kort tid uten at motakerenheten flyttes.

 

Hadde det ikke vært for begrensningene på 8Gb / måneden så hadde dette vært en klar erstatter til en Adsl linje som man kan ta med seg over alt.

Lenke til kommentar

Når eg går inn på OneCall sine sider får eg inntrykk av at eg ved å takke ja til tilbodet om fri mobildata ut mars 2012 automatisk vert overført til abonnementet Grunnpakka, som kostar 99 kr per mnd. Litt dårleg gjort å ikkje opplyse dette i SMS-en som blir sendt ut til alle som har t.d. abonnementet Faktura (0 kr per mnd).

 

Eller har eg misforstått, og ein får dette 100% gratis?

Abonnementet blir, som det står på onecall sine sider, overført til Grunnpakken i April. Dersom man ikke ønsker dette er det ikke værre enn å endre dette når April kommer. Frem til da har man fortsatt Faktura, men med fri mobildata.

 

Strengt tatt står det

Etter endt kampanjeperiode antar vi at du fortsatt ønsker mobildata for en rimelig penge, samtidig som du har kontroll på kostnadene. Derfor viderefører vi automatisk ditt abonnement på Grunnpakka, hvis du ikke selv velger noe annet.

Ordet viderefører er det som gjer meg skeptisk her. Det impliserar jo at eg har grunnpakka også før 1. april 2012. Så spørs det om eg får Grunnapakka gratis, fordi eg no har Faktura...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg får kun Edge via OneCall/NetworkNorway nå? Tidligere fikk jeg HSDPA når jeg var på Telenor sitt nett... Nå får jeg kun Edge. Sikkert en del av strategien: Du får uendelig med data, men kun en særdeles lav hastighet slik at du ikke rekker å bruke noe ...

Endret av daffyd
Lenke til kommentar

Strengt tatt står det

Etter endt kampanjeperiode antar vi at du fortsatt ønsker mobildata for en rimelig penge, samtidig som du har kontroll på kostnadene. Derfor viderefører vi automatisk ditt abonnement på Grunnpakka, hvis du ikke selv velger noe annet.

Ordet viderefører er det som gjer meg skeptisk her. Det impliserar jo at eg har grunnpakka også før 1. april 2012. Så spørs det om eg får Grunnapakka gratis, fordi eg no har Faktura...

Det står kanskje litt uklart men min tolkning er allikevel korrekt. Jeg har bestillt fri data og har fortsatt faktura etter at jeg bestilte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...