Gå til innhold

Spill deg rik i Battlefield 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg.

 

Fordi det er mye bedre gameplay og komfort og spille det på konsoll.

 

Hahaha - dagens!!

 

Seriøst - de som kommer til å spille dette på konsoll, er nok de som ikke ønsker eller har mulighet til å bruke mangfoldig tusenlapper på en kraftig spill-pc, forståelig nok.

 

Selv faller jeg heldigvis ikke i den kategorien.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

KONGE :D:D

Jeg skal så jææææææææææææææææææævlig være med, og jeg er glad for at det er på box, Origin er bare ett system satt til liv via Bobby Kotick's tankegang, penger penger og mer penger.

 

PS: PC-en min kjører alle spill frem til i dag på maks, så det å si at "dere som spille på konsoll har ikke cash til ny maskin" blir for dumt, det blir sånn barnslig mentalitet om at "SIDEN DU IKKE HAR DET ER DU DUM", det får deg til å se mindre glup ut.

 

Konsoll-gaming er her for å bli, om du er for trangsynt til å se det så er det ditt problem.

Det å drasse med seg PC-en til ett LAN for å spille er "litt" mer tungvint en å dra med seg xbox-en eller?

(om du aldri har vært på LAN kan jeg forstå at du sier nei, men om du har det minste peiling på logistikk når det kommer til LAN, så burde du klare å se lyset og forstå realiteten.)

 

Dæven det er mye idioti og ignoranse her, PC ER BEST FORDI PC ER BEST.

Blir som å pisse i buksa for å varme seg...

 

Alt jeg ser her er misunnelige PC gamere (noe jeg også er, samtidig som jeg gamer masse box, PS: ikke misunnelig) som ikke får mulighet til å vinne penger og dermed blir sure og skylder på at konsoller ikke er like bra som PC.

Som om ikke alle vet at PC-er er kraftigere en konsoller, men det har ingenting å si så lenge spillet fungerer, og tro meg, det fungerer på box.:)

Endret av Puro
Lenke til kommentar

KONGE :D:D

Jeg skal så jææææææææææææææææææævlig være med, og jeg er glad for at det er på box, Origin er bare ett system satt til liv via Bobby Kotick's tankegang, penger penger og mer penger.

Har Bobby Kotick slutta som sjef i Activison Blizzard og byrja i EA? Eller meinar du at han har inspirert EA? :p

 

Synes forøvrig sånne kommentarar er morosame. Dei er større selskap, trur litt av poenget er å tjene pengar. Å lage BF3 eller MW3 på dugnad hadde vært heller vanskeleg trur eg.

Endret av Optimus Trasti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

KONGE :D:D

Jeg skal så jææææææææææææææææææævlig være med, og jeg er glad for at det er på box, Origin er bare ett system satt til liv via Bobby Kotick's tankegang, penger penger og mer penger.

Har Bobby Kotick slutta som sjef i Activison Blizzard og byrja i EA? Eller meinar du at han har inspirert EA? :p

Hehe, sant det, jeg hadde det litt opp ned, nettopp våkna.:p

Nei, bobby kotick har ikke slutta hos A/B, men tankegangen hans har blitt ført over til EA på en eller annen måte, da de heller ikke gir ut spill som ikke har potensiell markedsverdi på 500 mill USD om jeg ikke tar feil..

Derfor har de sånn 70 Street-spill, der bare 1 per sjanger er bra, resten er ku-melk.:p

 

Det å lage spill for å tjene penger er en ting, det å melke en serie er noe helt annet da de vet at serien er på vei ut, men lurer de fansa av det spillet til å investere mer, vanligvis holder ikke det produktet kvaliteten som forrige spill i serien.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Når jeg ser idiotien konsoll-gjengen klarer å spy ut, så er jeg glad de holder seg unna PC :) .

 

Og jeg finner det ganske latterlig at du gjør narr av Origin som en grådig tjeneste fra EA når xbox-kidda gladelig betaler latterlig mye penger for et (dårlig) p2p-system og overkjøres av diktaturet til Microsoft.

 

Hihi. Når jeg ser at folk faktisk konkurerer "profesjonelt" i Halo, CoD og et par andre konsollspill, så kan jeg ikke ta dette seriøst. Nok et dyrt reklametriks, synd nivået på spillerene ikke kan rettferdiggjøre premien :) .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg ser idiotien konsoll-gjengen klarer å spy ut, så er jeg glad de holder seg unna PC :) .

 

Og jeg finner det ganske latterlig at du gjør narr av Origin som en grådig tjeneste fra EA når xbox-kidda gladelig betaler latterlig mye penger for et (dårlig) p2p-system og overkjøres av diktaturet til Microsoft.

 

Hihi. Når jeg ser at folk faktisk konkurerer "profesjonelt" i Halo, CoD og et par andre konsollspill, så kan jeg ikke ta dette seriøst. Nok et dyrt reklametriks, synd nivået på spillerene ikke kan rettferdiggjøre premien :) .

Og eg er glad eg slepp spydigheten din når eg spelar med mine gode kameratar på XBOX live :-)

 

Klarar ikkje sjå kva problem du har med at folk konkurrerar på konsoll. Alle har akkurat same utgongspunktet, fordelane og bakdelane. At dei vel å spele og konkurrere på ein anna plattform enn pc, gjer det dei mindre seriøse fordi dei vel å kanskje sitje i ei stue i ein god stol eller sofa - istadenfor å sitje i ein mørk kjellar foran eit PC kabinett med blå neon lys, omringa av tomme red bull boksar?

 

Logikken, og innlegget ditt held ikkje vatn, og eg valde difor å svare på samme nivå.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

på konsoll ? lattis. hvem gidder å spille et så bra spill på en gammel konsoll skjønner ikke jeg.

 

Fordi det er mye bedre gameplay og komfort og spille det på konsoll.

 

Den blir bare for dum.

 

Men egentlig helt greit de får dette, da deres versjon av BF3 er milevis bak PC versjonen i kvalitet.

Endret av LoveAmiga
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...