Gå til innhold

Last ned Firefox 7.0 nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor legger ikke bare Mozilla på en ekstra null? Versjon 50, 60, 70, etc. Da drar de ifra som bare dét!

 

Jeg gidder for øvrig ikke å oppgradere til FF7.0. I hvert fall ikke om det blir slik som tidligere, altså at jeg legger inn 7.0 også får jeg fire minutter senere mas om å legge in 8.0 beta. Kan jeg deaktivere automatisk nedlastning av betaversjoner, men akseptere andre oppdateringer?

Lenke til kommentar

Kan jeg deaktivere automatisk nedlastning av betaversjoner, men akseptere andre oppdateringer?

Hvis du installerer final manuelt, forblir du på "final" kanalen, de som er på beta, aurora og nightly fortsetter å få oppdateringer fra disse kanalene inntil de manuelt installerer final afaik (siden channel switcher nå er borte) Endret av mandela
Lenke til kommentar

Noen på spøk sa at vi ville ha FireFox 99 til jul... Vell, er vell like før det går fra å være spøk til virkelighet.

 

Ta vekk et 9 tall så stemmer det faktisk. den kommer ut uke 51, hvis hver 6 uke stemmer.

 

Versjon 15 er ute på denne tiden neste år.

Versjon 50 kommer ut uke 37 2016

 

Hopper ca. 8,66 versjoner hvert år.

Lenke til kommentar

Heh etter jeg installerte Chrome 10.0 så har jeg ikke brydd meg om versjoner og slikt. Chrome oppdaterer seg helt uten videre seremoni. Oj er visst blitt v 14.xx nå haha. Jaja funker fint. Er så glad jeg kom meg ut av Firefox fjaseriet :)

 

 

er det med større fleksibilitet du mener fjaseri?

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...