Gå til innhold

Netcom har fri mobilbruk ut året for 239 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener faktisk at Talkmore slår alle tilbudene til djuice, telenor og netcom. De tilbyr fri bruk av tale, sms, mms og datatrafikk til 199 kr/mnd.

 

Det går faktisk ikke ann å mene dette, hvordan er 199,- per mnd fri bruk bedre enn henholdsvis 66,- djuice, 79,- netcom & 83,- telenor per mnd fri bruk?

Det er jo bare å bytte over til Talkmore etter 3 mnd, men de første 3 månedene er det Talkmore tilbyr på INGEN måte ett bedre tilbud.

Lenke til kommentar

Jeg mener faktisk at Talkmore slår alle tilbudene til djuice, telenor og netcom. De tilbyr fri bruk av tale, sms, mms og datatrafikk til 199 kr/mnd.

 

Det går faktisk ikke ann å mene dette, hvordan er 199,- per mnd fri bruk bedre enn henholdsvis 66,- djuice, 79,- netcom & 83,- telenor per mnd fri bruk?

Det er jo bare å bytte over til Talkmore etter 3 mnd, men de første 3 månedene er det Talkmore tilbyr på INGEN måte ett bedre tilbud.

 

Det kan du si, men samlet sett, om jeg skal bedømme tilbudenes "kvalitet", så foretrekker jeg talkmores tilbud, selv om en kombinasjon er bedre enn begge enkelttilbudene. Hvordan er det med videosamtaler disse dager? I gamle dager hadde jo dette minuttpris, går det på datatrafikk nå? Om ikke, er det inkludert i slike tilbud?

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg mener faktisk at Talkmore slår alle tilbudene til djuice, telenor og netcom. De tilbyr fri bruk av tale, sms, mms og datatrafikk til 199 kr/mnd.

 

Det går faktisk ikke ann å mene dette, hvordan er 199,- per mnd fri bruk bedre enn henholdsvis 66,- djuice, 79,- netcom & 83,- telenor per mnd fri bruk?

Det er jo bare å bytte over til Talkmore etter 3 mnd, men de første 3 månedene er det Talkmore tilbyr på INGEN måte ett bedre tilbud.

Tja tilbudet gjelder iallefall fram til April.

Også blir det da 500 ringemin, MB, SMS osv etter det for 199,- per mnd. Ikke dårlig det heller.

Lenke til kommentar

Hei, mht prisen for abonnement hos Netcom, 239 kroner for ubegrenset bruk i 3 måneder, så står det med liten skrift under nevnte tilbud, at tilbudet er uten bindingstid og ETABLERING. Men, når man forsøker å melde seg på dette tilbudet, så må nye kunder velge ett av abonnementene 'M', 'L' eller 'XL' for å kunne bli kunde og for alle disse abonnementene koster det 299 kroner i tilknyttingsavgift.

 

Jeg ringte Netcom og spurte om dette og de bekreftet det jeg skriver her og de forklarte denne påmeldings-avgiften/gebyret med bl.a. kostnader for simkort.

 

Hva Telenor sitt tilbud inneholder i så måte, det vet jeg ikke. For da jeg prøvde å ringe til Telenor-mobil ble jeg minnet om hvorfor jeg sluttet å være kunde hos dem sist. For jeg fikk denne beskjeden og det tre ganger;'Det er seks minutter ventetid.'

 

Dessuten krever Telenor at de kan sende deg reklame og levere fra seg dine personopplysninger og, NB - at du kan ringe dem om du ikke ønsker dette og som skrevet;REGELEN er lange ventetider for å få snakke med Telenors kundeservice, den som evntuelt kan hjelpe deg. Om du gidder da. Jeg gidder ikke!

Lenke til kommentar

Det går faktisk ikke ann å mene dette, hvordan er 199,- per mnd fri bruk bedre enn henholdsvis 66,- djuice, 79,- netcom & 83,- telenor per mnd fri bruk?

Det er jo bare å bytte over til Talkmore etter 3 mnd, men de første 3 månedene er det Talkmore tilbyr på INGEN måte ett bedre tilbud.

 

Jeg har mine tvil om du kan bestille TalkMore sitt tilbud om 3 mnd, da disse tilbudene nok vil ha tidsbegrenset periode med mulighet for å legge inn bestilling.

 

Så da vil valget stå mellom fri bruk i 3 mnd mot 199-239 kr i engangsbeløp hos Telenor/Djuice/Netcom/Ludo, eller om man vil bestille hos Talkmore/Chess til 199 kr mnd og få fri bruk til april 2012.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...