Gå til innhold

Svenskene flykter fra Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til dette er at Spotify har herpet sin egen tjeneste for og komme inn i Amerika.

 

#1 Flere album av fantastiske artister forsvinner. Over 10 av mine favoritt album laget av powermetal band, er vekke fra Spotify, Gratis tjenesten er ubrukelig og ikke alle har lyst til og betale for en tjeneste som fjerner musikken dems.

 

Kamelot, Eluveitie og mange andre band har blitt regelmessig fjernet fra Spotify, enten ved album eller enkelt sanger. Dette gjelder sikkert også andre band i andre sjangere.

Lenke til kommentar

Grunnen til dette er at Spotify har herpet sin egen tjeneste for og komme inn i Amerika.

 

#1 Flere album av fantastiske artister forsvinner. Over 10 av mine favoritt album laget av powermetal band, er vekke fra Spotify, Gratis tjenesten er ubrukelig og ikke alle har lyst til og betale for en tjeneste som fjerner musikken dems.

 

Kamelot, Eluveitie og mange andre band har blitt regelmessig fjernet fra Spotify, enten ved album eller enkelt sanger. Dette gjelder sikkert også andre band i andre sjangere.

Derfor byttet jeg fra Spotify til Wimp!

Lenke til kommentar

Se på VG, gjør det dem også. For at du skal kunne kommentere på artikler. Må ha konto på Facebook.

Ikke helt det samme siden VGs kommentarfelt ikke er en hovedtjeneste, som ei heller ikke tilbyr en betalt tjeneste som ikke engang i utgangspunktet har noen relasjoner til Facebook (mens VG har det pga. hindre trolls vha. ekte identiteter).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke 99,- er dyrt for den mengden musikk man kan finne på Spotify. 99 kr i måneden er for de fleste nordmenn ganske lite i forhold til hva andre ting koster. :)

 

Det jeg riktignok ønsker Spotify forandret på var muligheten for CD-kvalitet på låtene. Hvis man først skal spille på et litt bedre anlegg merker man forskjell på 320 og WAV, FLAC etc.

Endret av flogieboogie
Lenke til kommentar

Om 99 kroner er dyrt eller ei avhenger av personen.

Er du interesert i standard utvalget, toppers.

Men liker du litt mer kuriøsiøse ting slik som jeg som har faktisk en del Japanske band, så er utvalget NULL.

Spotify hadde ett utvalg på det feltet som var stort da jeg begynte, faktisk en god del som jeg ikke hadde hørt før, men de forsvant en etter en.

 

Til slutt var lista tom, og dette var før begrensningene og stor reklamekampanjene begynte.

Og jeg avsluttet der og da hele Spotify og fyrte opp Winamp med egen musikk.

Nå kan jeg spille hva jeg vil, når jeg vil og ikke F om noen kan stoppe meg eller fjerne de fra lista :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...