Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic-dato klar (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri vert nå Star Wars fan, men siden Bioware lager det så kunne jeg tenkt meg og teste det.

 

Jeg håper bare at ikke Aion blir påvirket av dette, spillet er blitt veldig bra nå og tidlig neste år blir det enda bedre, håper bare at folk ikke forsvinner til dette og nyere mmo spill :(

 

Om krystallkula mi slår til igjen, så vert det nok som med andre store MMO-releases: Ein markant nedgang i talet på spelarar i andre, eldre MMO-ar like etter release, før majoriteten kjem tilbake til favorittane sine etter kvart som dei magiske milepælane - 1/2/4/7 månader - har passert.

 

Har for øvrig hatt heilt utruleg lite tru på SWTOR det siste året. Vert ikkje overraska om EA og Bioware går på ein (kanskje velfortent?) smell.

 

Rart datovalg òg - dei fleste har vel ganske mykje anna å gjere på i siste del av desember enn å spele MMO-ar? Eg kan ikkje tenkje meg at det skulle vere naudsynt å rekke førjulssalet når den primære innteninga uansett kjem i form av abonnementsinntekt.

Lenke til kommentar

Har aldri vert nå Star Wars fan, men siden Bioware lager det så kunne jeg tenkt meg og teste det.

 

Jeg håper bare at ikke Aion blir påvirket av dette, spillet er blitt veldig bra nå og tidlig neste år blir det enda bedre, håper bare at folk ikke forsvinner til dette og nyere mmo spill :(

 

Om krystallkula mi slår til igjen, så vert det nok som med andre store MMO-releases: Ein markant nedgang i talet på spelarar i andre, eldre MMO-ar like etter release, før majoriteten kjem tilbake til favorittane sine etter kvart som dei magiske milepælane - 1/2/4/7 månader - har passert.

 

Har for øvrig hatt heilt utruleg lite tru på SWTOR det siste året. Vert ikkje overraska om EA og Bioware går på ein (kanskje velfortent?) smell.

 

Rart datovalg òg - dei fleste har vel ganske mykje anna å gjere på i siste del av desember enn å spele MMO-ar? Eg kan ikkje tenkje meg at det skulle vere naudsynt å rekke førjulssalet når den primære innteninga uansett kjem i form av abonnementsinntekt.

 

Jeg er bare så lei av 100 liksom fans som skriver at (nå er det spillet død som det nye kommer,)

Det verste er at halparten av mmo klagere har ikke spillt spillet på 1 år men fortsatt klager, Jeg trur ikke dette spillet blir revelusjon etter at jeg så Dragon Age 2.

Men god dammit Bioware er kvalitet!

 

Og ja elendig dato valg

Lenke til kommentar

Seriøse MMOer som setter spilleropplevelsen og balanse i fokus vil alltid benytte seg av månedlige avgifter. Eksempler på dette er Rift som kom ut i år, WoW, Aion osv. Mikrotransaksjoner setter ikke grunnlag for en fullverdig opplevelse for alle som spiller, eller "likhet" i den forstand. Mikrotransaksjoner skaper skiller mellom spillerne, og dette vil i bunn og grunn ikke sette grunnlag for et vellykket MMO. Ettersom folk innser at de aldri kan komme på nivå med andre spillere som betaler mer, vil de ganske enkelt slutte å spille. Mikrotransaksjoner begrenser hva du kan oppnå i et MMO ved mindre du punger ut, samtidig som det kan gjøre ting alt for lett. I et velbalansert MMO som har PvP og PvE så vil mikrotransaksjoner aldri fungere plettfritt, da det vil føre til et P2Win system. Synes virkelig gamer.no skal slutte å komme med slike kommentarer som ikke har noen som helst relevante informasjonskilder å støtte seg på.

Lenke til kommentar

Seriøse MMOer som setter spilleropplevelsen og balanse i fokus vil alltid benytte seg av månedlige avgifter. Eksempler på dette er Rift som kom ut i år, WoW, Aion osv. Mikrotransaksjoner setter ikke grunnlag for en fullverdig opplevelse for alle som spiller, eller "likhet" i den forstand. Mikrotransaksjoner skaper skiller mellom spillerne, og dette vil i bunn og grunn ikke sette grunnlag for et vellykket MMO. Ettersom folk innser at de aldri kan komme på nivå med andre spillere som betaler mer, vil de ganske enkelt slutte å spille. Mikrotransaksjoner begrenser hva du kan oppnå i et MMO ved mindre du punger ut, samtidig som det kan gjøre ting alt for lett. I et velbalansert MMO som har PvP og PvE så vil mikrotransaksjoner aldri fungere plettfritt, da det vil føre til et P2Win system. Synes virkelig gamer.no skal slutte å komme med slike kommentarer som ikke har noen som helst relevante informasjonskilder å støtte seg på.

 

Jeg har ikke studert Mikrotransaksjoner så mye, Men Aion har kun 1 spill som koster resten er måneds. Og man får gratis Expension pluss den som kommer neste år, men de gir dårlig info til vestlige Ncsoft ,

 

Og WOW , jesus der må man faktisk kjøpe hver expension, det er stort ja, men for guds skyld har de ikke nok penger, det viser bare at de synker i kvalitet . jeg trur ikke de blir på topp lenger etter årene

 

Rift skal visst vere et helt okei mmo. jeg gidder ikke teste det.

 

Age of Conan hadde sykt med problemer ved starten. og nå kan du spille det gratis (Mikrotransaksjoner) !. MY ASS jeg kunne ikke velge halparten av klassene i spillet en gang , mere gidder jeg ikke si

 

SWTOR Trur jeg bare blir et Rift = (Helt okei) :)

 

Note: Jeg er ekstremt negativ , ikke alt kan stemme :p

Lenke til kommentar

Age of Conan er "freemium", altså at du framleis kan abonnere og dermed spele ca. som før (premium). Er ikkje så tungt fokus på mikrotransaksjoner, men dei som vil spele gratis må finne seg i å i essens vere innhald for dei som vil betale.

 

Jeg syns bare de reklamerer feil , det virker som hele spillet er gratis i reklamene ,

Og når jeg så de kuleste rasene var utelukket tenkte jeg fuck this ;P

Lenke til kommentar

Rart datovalg òg - dei fleste har vel ganske mykje anna å gjere på i siste del av desember enn å spele MMO-ar? Eg kan ikkje tenkje meg at det skulle vere naudsynt å rekke førjulssalet når den primære innteninga uansett kjem i form av abonnementsinntekt.

 

For å sikre at de fleste som ikke har forhåndsbestilt kjøper dette via Origin? Vil jeg tru :)

Teit dato, men romjula blir fin :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ble skuffa da det viste seg at de var "utsolgt" for Digital Deluxe versjonen lenge før lanseringsdato var satt. (Hvordan kan du gå tom for et digitalt produkt?)

 

I tillegg tvinges man til å bruke Origin - akkurat som vi ikke har nok av disse spill-portalene fra før.

 

Jeg hadde tenkt å teste MMO'en med digital deluxe, men når de nekter å selge meg produktet kan de bare seile sin egen sjø - det finnes mye annet jeg kan blåse bort tiden min på.

Synd for dem.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...