Gå til innhold

Adobe åpner opp for fullblods 3D-spill i nettleseren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg forsto, ja. Man vil ikke fjerne Flash-støtten fra IE generelt, kun fra Metro-versjonen - og jeg har ikke hørt annet enn at alle Windows 8-enheter vil få tilgang på begge.

Litt døllt å måtte bytte nettleser avhengig av hvilken nettside man besøker, men er det det racet M$ legger opp til...

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Hahaha..

 

For det første kan jeg ikke tenke meg at 98% av PC'er med nettverkstilknytning i det hele tatt har installert flash.

 

For det andre er flash notorisk drit. Enten er 98% av de som koder flash ubrukelige som programmerere eller så er språket forferdelig. Er i alle fall masser av applikasjoner som bruker voldsomme mengder CPU for å gjøre bortimot ingenting.

 

Irriterer meg selv at jeg må ha windoze for å spille. Hadde wine funka bedre hadde jeg kanskje kunne klart meg uten. Tror uansett windows spill i wine vil være massivt mer effektivt enn å spille tilsvarende spill i flash.

 

Høres ut som en krampetrekning fra Adobe. Er en grunn til at Apple ikke vil støtte skiten og at Microsoft nå også kommer etter og ikke vil støtte det på mer lettvekts produkter som ikke har voldsomt med CPU kraft. Nei.. Takke meg til. Til fortere vi er kvitt skiten jo bedre :) Inntil da er FlashBlock tingen :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...