Gå til innhold

I dette skytespillet er du bare kameramann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror en av grunnene til grafikken er rett og slett at dette ikke blir noen kassa suksess og derfor er nok ikke budsjettet all verden heller. Tipper de tar seg godt betalt for lisens til frostbyte eller cryengine pluss at man må bruke ekstra lang tid på å bygge opp grafikken. Hjelper ikke å kaste penger på bål.

 

Virker artig, men ikke min type spill. Kanskje en anmeldelse vil få meg på andre tanker. Har Gamer tenkt å anmelde dette spillet?

Lenke til kommentar

La oss lage et fotballspill der du får sitte på benken å se på kampene da!

 

Gjort allereie. Football Manager, Championship Manager, etc. :)

 

Trist at folk avskriv eit friskt og interessant konsept fordi grafikken ikkje er på toppnivå. Dette er ikkje eit prosjekt ein tek med seg til dei øvre etasjane hos EA eller Activision (" ... Filme og ta bilete av folk som skyt kvarannan? UTAN å skyte sjølv?!?"), og ein kan ikkje akkurat lage krigskorrespondent-spel i håndmala eller 16 bit-stil, som ser ut til å vere default-løysinga for indiefolk som ikkje sit på kompetanse nok til å kode ein proprietær, godt utsjåande motor som t.d. Serious Engine eller den frå Hard Reset.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss lage et fotballspill der du får sitte på benken å se på kampene da!

 

Gjort allereie. Football Manager, Championship Manager, etc. :)

 

Trist at folk avskriv eit friskt og interessant konsept fordi grafikken ikkje er på toppnivå. Dette er ikkje eit prosjekt ein tek med seg til dei øvre etasjane hos EA eller Activision (" ... Filme og ta bilete av folk som skyt kvarannan? UTAN å skyte sjølv?!?"), og ein kan ikkje akkurat lage krigskorrespondent-spel i håndmala eller 16 bit-stil, som ser ut til å vere default-løysinga for indiefolk som ikkje sit på kompetanse nok til å kode ein proprietær, godt utsjåande motor som t.d. Serious Engine eller den frå Hard Reset.

 

For mitt vedkommende vil et sånt spill avhenge av god grafikk og god lyd (utifra videoen synes jeg ikke det virker så lovende).

Om det er meningen at jeg skal føle noe umoralsk i det å filme og publisere noe må det jo være noe som sjokerer eller opprører i utgangspunktet. Hverken lyden eller grafikken ser ut til å være i nærheten av hva vi har i populære FPS, og det meste ser mer troverdig ut i f.eks. BC2.

Det er antakelig ikke myntet på slike brødgjøker som meg heller da, som har noen tusen timer i slike spill, og som ikke så enkelt lever meg inn i det som skjer på skjermen.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...