Gå til innhold

– HTC vil kutte ned på aluminium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at det å holde en telefon jeg merker jeg har i hånda og som virker solid er av meget stor betydning når jeg velger telefon. Min Htc Desire HD holdt ved siden av plasttelefonen SE plasttelefon gjorde at jeg aldri var inne på tenken å vurdere SE engang. Ja klart innmaten er viktigst, men det er av vesentlig betydning å vite at jeg holder på kvalitet :)

Lenke til kommentar

Se på videoen din selv. Plasten i det dekslet er svært mykt. Slett ikke hardt og stivt.

Ja den er myk, men er alikavel ganske sterk til å være så myk som den er. Hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Nytter lite at noe er mykt om den ikke er sterk nok, for da vil den bare knekke lett uansett da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Ja den er myk, men er alikavel ganske sterk til å være så myk som den er. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg ser folk har grunnleggende mangler i kunnskapen om forskjellen på en gummistrikk og en metallfjæring.

 

For å si det sånn, jeg vil ikke ha en telefon som kan brukes som gummistrikk, sprettball, eller vrenges som en sokk. Jeg vil ha en mobiltelefon som er stiv som hammer, med følelsen det medfører.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Ja den er myk, men er alikavel ganske sterk til å være så myk som den er. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg ser folk har grunnleggende mangler i kunnskapen om forskjellen på en gummistrikk og en metallfjæring.

 

For å si det sånn, jeg vil ikke ha en telefon som kan brukes som gummistrikk, sprettball, eller vrenges som en sokk. Jeg vil ha en mobiltelefon som er stiv som hammer, med følelsen det medfører.

 

Er ikke viktigste at mobilen faktisk tåler mye, og er lett, helelr at den føles solid?

 

AtW

 

plast om den er sterk eller ikke er ikke det viktigste, jeg vil ha en viss tyngde som forteller at det er kvalitet man holder og at man får godt grep om den.

 

Tyngde gjør produktet mindre robust.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Syns absolutt ikkje SGS2 har noe kvalitetsfølelse.

Bakdekselet på den feks er ille plastjuggel!

 

HTC Sensation har en mye høyere grad av kvalitetsfølelse, men faktisk syns eg enda det er ingen som klarer å nå samme følelsen av kvalitet som Iphone 4. Dog er jo Iphone 4 sitt design svært upraktisk med glass over alt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...