Gå til innhold

Nå vil Samsung stoppe iPhone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk Samsung skal få denne. Når Apple stopper Samsungs produkter med søksmål så synes jeg de skal få lov til å forsvare seg.

 

Selvfølgelig hadde det vært best om de begge lot være og heller prøvde å kapre kunder på å lage kule produkter (som begge parter allerede gjør).

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Mest det Thomas sa. Det hadde bare vært... interestingly sinnsykt.

 

Men såklart STOPPER de ikke iphone5, det skjer aldri. Mulig de må utsette launch litt og bytte deler hvis det tar helt EKSTREMT av, men stoppe iphone5 er muligens å ta litt hardt i.

 

Jeg håper at du ikke er en av de som klager på Apple, men likevel vil ha flere produkter stoppet. Dobbeltmoral noen?

 

Jeg håper du ikke er en av dem som setter fyr på kattunger og hopper på likene deres etterpå mens du synger julesanger. Antijul og -kattunger noen?

 

Runar: det hadde bare vært interessant om noe slikt skjedde. Det er ille nok med stoppen av samsungs nettbrett fra samsung tyskland i tyskland, men å stoppe iphone5 på noe vis er betydelig større. Jeg ønsker for eksempel ikke at en maskert frihetskjemper slår ihjel den Svenske kongehuset med en jo-jo, men det hadde vært veldig interessant likevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper du ikke er en av dem som setter fyr på kattunger og hopper på likene deres etterpå mens du synger julesanger. Antijul og -kattunger noen?

Er det så vanskelig å svare seriøst at du må ty til slike latterlige utsagn?

 

 

Runar: det hadde bare vært interessant om noe slikt skjedde. Det er ille nok med stoppen av samsungs nettbrett fra samsung tyskland i tyskland, men å stoppe iphone5 på noe vis er betydelig større.

Det hadde vært interessant å se hva som skjer hvis Samsung vinner frem i retten. Kanskje vi er så heldige at alle søksmål fra begge parter droppes, og vi får en slutt på disse tullete tendensene?

Lenke til kommentar
Er det så vanskelig å svare seriøst at du må ty til slike latterlige utsagn?

 

Ikke i det hele tatt, men på et så useriøst innlegg funker dette fint. Det er absolutt en like fornuftig antakelse som antakelsen i posten jeg siterte.

 

Og ja, best av alt hadde vært at de bare kuttet ut det dallet de driver med, men then again virker det som et viktig verktøy i kampen på markedet for tiden. Det har i alle fall vært mye fokus på det i det siste.

Lenke til kommentar

Ikke i det hele tatt, men på et så useriøst innlegg funker dette fint. Det er absolutt en like fornuftig antakelse som antakelsen i posten jeg siterte.

Tja. Hvis man kritiserer og hater Apple for det de gjør mot Samsung, men elsker Samsung og godter seg over det de gjør mot Apple, er vel dobbeltmoral det riktige ordet å bruke?

 

Uansett, nok om det. Tilbake til emnet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja. Emnet: det er vel ingen sjangse for at Samsung faktisk kan STOPPE salget av iphone5, de kan vel skaffe deler fra andre leverandører om det skulle stå på det?

Det er vel mer sannsynlig at de forhandler frem en avtale enn at Apple går over til en annen leverandør, spesielt hvis de har produsert noen millioner enheter allerede.

Lenke til kommentar

Hvis Apple bruker komponenter fra Samsung, hvor både Apple og Samsung tidligere har gjort et ekstremt godt samarbeid (iPhone 4 f.eks). Hvorfor gjør da Apple dette mot Samsung? (Var vel Apple som startet denne patentkrigen?)

Synes Apple ødelegger for seg selv, og legger ut et dårlig inntrykk av seg selv.

 

Jeg har mistet stor respekt for Apple, og synes de fremstår som meget barnslige.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Slai: Antok bare ut ifra signaturen din hvor det står hvilken telefon du bruker :) Har dessverre ikke rukket å oppdatere min egen signatur med kattebrenning enda.

 

OT: Godt Samsung har noe å slå tilbake med - så det som nevnt over, kanskje kommer frem en avtale hvor begge parter dropper det tullet her.

Å hindre produkter fra å komme inn i markedet tjener på ingen måte oss sluttbrukere iallefall.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...