Gå til innhold

DC Universe Online dropper månedsavgiften (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foeler at Sony skylder oss som har hatt subscription der noen kroner tilbake. Fra starten av har de sagt de ville ha maanedlig nytt content i spillet noe de ikke har holdt.

 

Hadde det ikke veart for at madamen likte spillet saa godt hadde jeg holdt meg langt unna, aldri veart borti mer bugs & cheats i et massivt multiplayerspill foer.

Snakker kun fra Ps3 sitt staasted, mulig de jobber mer med pc-delen (haaper i det minste det for dems sin del), men dette spillet her har vist meg Sony paa sitt verste.

Aldri foelt at jeg har blitt traaket saa mye over i et mmo spill foer av utviklerne.

Foeler meg rett og slett snytt.

 

Neste er vel at "into the light" contenten som skulle kommet tidlig denne maaneden kommer ut neste maaned & maa betales for. Kan jo nesten haape saa kanskje madamen har faatt sin siste draape ogsaa.

 

Tror jammen meg jeg har veart mer irritert over dette enn SWG's CU & NGE & det sier litt for de som vet hva det innebearer.

 

Da skal jeg stoppe min hatpost her saa faar dere alle ha ei riktig fin dag!

 

Beklager for den store "ranten" her, foerste gang jeg har faatt Dcuo ut av systemet paa denne maaten foruten aa klage til madamen. lol

 

Atter igjen, ha en riktig fin dag. :)

Lenke til kommentar

Foeler at Sony skylder oss som har hatt subscription der noen kroner tilbake. Fra starten av har de sagt de ville ha maanedlig nytt content i spillet noe de ikke har holdt.

 

Hadde det ikke veart for at madamen likte spillet saa godt hadde jeg holdt meg langt unna, aldri veart borti mer bugs & cheats i et massivt multiplayerspill foer.

Snakker kun fra Ps3 sitt staasted, mulig de jobber mer med pc-delen (haaper i det minste det for dems sin del), men dette spillet her har vist meg Sony paa sitt verste.

Aldri foelt at jeg har blitt traaket saa mye over i et mmo spill foer av utviklerne.

Foeler meg rett og slett snytt.

 

Neste er vel at "into the light" contenten som skulle kommet tidlig denne maaneden kommer ut neste maaned & maa betales for. Kan jo nesten haape saa kanskje madamen har faatt sin siste draape ogsaa.

 

Tror jammen meg jeg har veart mer irritert over dette enn SWG's CU & NGE & det sier litt for de som vet hva det innebearer.

 

Da skal jeg stoppe min hatpost her saa faar dere alle ha ei riktig fin dag!

 

Beklager for den store "ranten" her, foerste gang jeg har faatt Dcuo ut av systemet paa denne maaten foruten aa klage til madamen. lol

 

Atter igjen, ha en riktig fin dag. :)

 

Dette spillet har langt førre bugs en f.eks wow og AoC når jeg begynte og spille de. Har heller aldri spillt et spill med så hyppige oppdateringer, men har ikke vært store pakker hver mnd, men er ikke langt ifra. 1 eller 2 mnd de ikke har kommet med nye ting.

Og cheats er langt under andre mmos eg har spillt, heldigvis:)

 

Beste mmoen eg har spillt for min del, har spillt disse (store): AoC, WoW, lotro, rift, runes of magic (dårlig), allods online og guild wars (helt latterligt dårlig).

 

Da skal eg stoppe min hypepost så får dere alle ha en god dag ;) hehe..

Lenke til kommentar

 

Beste mmoen eg har spillt for min del, har spillt disse (store): AoC, WoW, lotro, rift, runes of magic (dårlig), allods online og guild wars (helt latterligt dårlig).

 

 

Synes det er dumt å sammenligne F2P MMO'er (som GW, Allods) med P2P, ikke minst med store aldersforskjeller, husk at forventningene idag er ikke de samme som for 5-10 år siden. MMO som WoW er blitt modernisert med årene. Målgruppene var heller aldri det samme(f. eks GW = casuals med liv utenom kunne bli gode) IMO så ville jeg ikke tatt alle MMO's under samme kam.

Lenke til kommentar

Foeler at Sony skylder oss som har hatt subscription der noen kroner tilbake. Fra starten av har de sagt de ville ha maanedlig nytt content i spillet noe de ikke har holdt.

 

Hadde det ikke veart for at madamen likte spillet saa godt hadde jeg holdt meg langt unna, aldri veart borti mer bugs & cheats i et massivt multiplayerspill foer.

Snakker kun fra Ps3 sitt staasted, mulig de jobber mer med pc-delen (haaper i det minste det for dems sin del), men dette spillet her har vist meg Sony paa sitt verste.

Aldri foelt at jeg har blitt traaket saa mye over i et mmo spill foer av utviklerne.

Foeler meg rett og slett snytt.

 

Neste er vel at "into the light" contenten som skulle kommet tidlig denne maaneden kommer ut neste maaned & maa betales for. Kan jo nesten haape saa kanskje madamen har faatt sin siste draape ogsaa.

 

Tror jammen meg jeg har veart mer irritert over dette enn SWG's CU & NGE & det sier litt for de som vet hva det innebearer.

 

Da skal jeg stoppe min hatpost her saa faar dere alle ha ei riktig fin dag!

 

Beklager for den store "ranten" her, foerste gang jeg har faatt Dcuo ut av systemet paa denne maaten foruten aa klage til madamen. lol

 

Atter igjen, ha en riktig fin dag. :)

 

Dette spillet har langt førre bugs en f.eks wow og AoC når jeg begynte og spille de. Har heller aldri spillt et spill med så hyppige oppdateringer, men har ikke vært store pakker hver mnd, men er ikke langt ifra. 1 eller 2 mnd de ikke har kommet med nye ting.

Og cheats er langt under andre mmos eg har spillt, heldigvis:)

 

Beste mmoen eg har spillt for min del, har spillt disse (store): AoC, WoW, lotro, rift, runes of magic (dårlig), allods online og guild wars (helt latterligt dårlig).

 

Da skal eg stoppe min hypepost så får dere alle ha en god dag ;) hehe..

 

 

Bare ta et soek i google eller youtube saa kan du telle exploits (hva jeg kaller cheat for aa nevne det, ordla meg feil ved det ordet).

Hvor lang tid brukte de paa aa fikse rifle/pistol exploiten? Rifle var brukendes i frem til i sommer en gang.

Ting som ble rapportert inn i beta ble ikke gjort noe med fra utviklerne sin side. Naa er det ogsaa en exploit hvor man kan gaa under "jorda" saa du ikke kan bli attacket.

 

Nei sorry, vi er nok helt uenige, har spilt det meste av mmo's & aldri sett maken. Kan forsaavidt nevne jeg kun spilte wow foerste ukene til level 45 eller noe saa kan ikke uttale meg 100% hvordan alt var der, men satt ikke igjen med de tankene jeg gjoer om dette spillet.

 

Men men, faar bare haape Swtor kommer snart saa jeg faar rivd madamen bort fra det. lol

 

Take care :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...