Gå til innhold

Test: Asus U46SV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere tester batteritiden, bruker dere den i de timene det tar for at batteriet går tomt, eller bare deaktiverer dere autosleep og autodim, skrur på et par programmer og lar den bli tom? Hadde vært morsomt å sjekke på min. Har ingen voltage- eller hz-justering atm pga. linux så regner med at det er ganske ille :p

 

14 tommer

1366 x 768 pikslers oppløsning

Neeeext.

 

Men når sant skal sies er det nokså langt mellom 14-tommere med høyere oppløsning.

Dessverre ja. Om du skal ha matt i tillegg blir det plutselig dyrt. (Har den selv).

Lenke til kommentar

Når dere tester batteritiden, bruker dere den i de timene det tar for at batteriet går tomt, eller bare deaktiverer dere autosleep og autodim, skrur på et par programmer og lar den bli tom?

Vi bruker MobileMark 2007, et program som prøver å simulere vanlig bruk... Akkurat hvor godt det gjør dette er omdiskutert, men det viktigste er jo at vi får et sammenligningsgrunnlag.

Lenke til kommentar

hvordan kan man spille på en 14 tommer? jeg blir klaustrofobisk på en 15,6 tommer..

Nå er det vel et fåtall som benytter 14 tommer som den primære spillmaskinen, kanskje med unntak av casual gamers. Her er det vel mer snakk om å ha en liten laptop som også har muligheten til en lett runde gaming i ny og ne. Jeg synes i hvert fall kombinasjonen av størrelsen ultraportabel (helst 13.3-12.1) og moderat spillytelse er svært forlokkende.

 

Håper ellers på test av ASUS U36SD :) (Kanskje også Acer Aspire TimelineX 3830tg, men da med fokus på throttling-problemet som rapporteres.)

 

Og et siste spørsmål: Hvilket Radeon-kort er det som tilsvarer Geforce GT 540M? Edit: Takk robertaksland :)

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Å sammenligne en GT540M mot en HD6470M konfigurasjon blir for meg veldig merkelig. Eksempelvis ble det solgt drøssevis av gode laptops i juli 2010 til 6000,- med HD5650M som er vesentlig bedre enn HD6470M.

 

HD6470M

vs.

HD5650M (fjorårets modeller til da 6000,-)

vs.

GT540M

 

Man ser at det er rimelig store klasseforskjeller her?

 

Forsøk å få til omtrent samme klasse når dere skal sammenligne Nvidia og AMD. :hrm:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...