Gå til innhold

Corsairs nye tastatur får med seg alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt lei flate dilletastatur der kanppene blir dårlig etter kort tid (jeg ser på deg logitech), men hvordan er slike "konstant vandring"-taster når man skal skrive tekst?

 

AtW

Å skrive på et mekanisk tastatur er helt annerledes enn å skrive på et gummitastatur (rubber domes), ikke bare blir man mindre sliten av det, men følelsen når du trykker og lyden er ubeskrivelig deilig.

 

For øyeblikket sitter jeg på et Razer Blackwidow, som har MX blues. MX blues regnes som de beste for skriving, mens MX black er de "beste" for gaming. MX Reds som er på disse tastaturene er lettere å trykke ned, og det vil nok føre til mindre slitne fingre etter mye skriving.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å skrive på et mekanisk tastatur er helt annerledes enn å skrive på et gummitastatur (rubber domes), ikke bare blir man mindre sliten av det, men følelsen når du trykker og lyden er ubeskrivelig deilig - mx blues

 

For øyeblikket sitter jeg på et Razer Blackwidow, som har MX blues. MX blues regnes som de beste for skriving, mens MX black er de "beste" for gaming. MX Reds som er på disse tastaturene er lettere å trykke ned, og det vil nok føre til mindre slitne fingre etter mye skriving.

 

MX black/red er vel ansett som mindre egnet til skriving slik jeg har forstått det.

 

Vurderer å kjøpe K60 selv. Likte alt ved tastaturet, også det at mx reds ikke lager lyd. Eneste spørsmålet for meg er om jeg liker mx reds :p Skulle ønske at K60 hadde bakgrunnsbelysning. Det hadde vært litt kjekt når man sitter i mørket, men har klart meg uten så langt så er ikke noe krise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...