Gå til innhold

LucasArts med nytt X-Wing?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært koselig. Store minner fra X-Wing spillet. Tie Fighter spillet også var ikke så gale. Største plussen med sistnevnte var multiplayer.

 

Jeg tenker du bare har prøvd X-wing VS tiefighter. Da det ikke var multiplayer i orginale Tie fighter. X-wing vs tie fighter var i det store og det hele orientert rundt multiplayer, med en dårlig påklistret singelplayer. Mens Orginale Tie fighter ikke hadde multiplayer men en veldig stram og fin singelplayer, som den dag i dag ofte blir regnet som tidenes space sim og star wars spill generelt.

 

Må si det er en svært spennende tanke å se for seg hvordan et nytt x-wing/tie fighter spill vil se ut med dagens teknologi :D

 

Håper det blir snakk om Freespace 3 snart også... :love:

Lenke til kommentar

 

Det hadde vært koselig. Store minner fra X-Wing spillet. Tie Fighter spillet også var ikke så gale. Største plussen med sistnevnte var multiplayer.

 

 

Jeg tenker du bare har prøvd X-wing VS tiefighter. Da det ikke var multiplayer i orginale Tie fighter. X-wing vs tie fighter var i det store og det hele orientert rundt multiplayer, med en dårlig påklistret singelplayer. Mens Orginale Tie fighter ikke hadde multiplayer men en veldig stram og fin singelplayer, som den dag i dag ofte blir regnet som tidenes space sim og star wars spill generelt.

 

Må si det er en svært spennende tanke å se for seg hvordan et nytt x-wing/tie fighter spill vil se ut med dagens teknologi :D

 

Håper det blir snakk om Freespace 3 snart også... :love:

Det første jeg nevnte var faktisk "X-Wing", det andre var selvfølgelig "X-Wing vs Tie Fighter". :)

Om det er noe som bare heter "Tie Fighter" så har jeg ikke vært borti det.

Lenke til kommentar

Det som hadde vært uber fett var hvis de lagde en slags RTS / Space sim hybrid. At du kunne f.eks bygge baser i rommet eller store slagskip. oppgradere våpen osv og etterhvert få en stor skvadron. Et sandbox spill også med en story. Noe ala Wing Commander bare at i star wars universet. Og du kunne velge om du ville være bounty hunter, eller jobbe for rebellene eller imperiet.

Og reise til planeter og andre systemer i et stort sol-system.

Digger wingcommander privateer, eneste som hindrer meg i fortsette er at gameplayet og grafikken er litt for simpel.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...