Gå til innhold

Anmeldelse: Men of War: Vietnam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes faktisk det er for høy karakter... En 3'er eller 4'er passer bedre.

 

Større skuffelse enn dette spillet har jeg ikke hatt på mange år. Etter Men of War Assault Squad, forventet jeg et skikkelig godt strategi spill. Men nei da, de bygger videre på Men of War Red Tide, og gir blanke i alle forbedringene DMS har gjort i MOWAS.

 

Vet ikke helt hva som var værst... Første oppdraget, plukker opp ammo fra mine tidligere kamerater, for så å miste alle folka av et lydløst helikopter... Eller senere i et annet oppdrag, som USA denne gangen, miste to stykker som også samlet ammo på grunn av et dødelig skytterhull. Jepp, de har brukt skytterhullet fra gamle Men of War som felle i MOW Vietnam. Og du får ikke noe hint om dette, folka bare dør rett som det er når de nærmer seg hullet. Og stakkars deg om du hadde flere folk valgt samtidig, halvparten vil sørge for å treffe hullet! Og du kan bare glemme å få tingene til de døde folka.

 

Er også irriterende med usynlige snipere, som ser deg gjennom alt... Mista en del folk til en sånn en, og da ga jeg faen og avinstallerte spillet.

Nå venter jeg bare på at noen lager en mod til MOWAS som legger til Vietnam enhetene, så skal vi få se skikkelig Vietnam gameplay!

 

Fake edit: En ting til! Ingen PVP, ingen editor = du får ikke lekt deg med alle våpen og kjøretøy. Ikke at det er så veldig farlig, siden du ikke kan styre helikopterne. Jepp, stort salgspunkt, helikopterne, er 100% skriptede.

Lenke til kommentar

Ikke verdt mere en-en toer, de har tapt serien med dette spillet - skal til et bra spill nå for å fikse denne nedgangen, problemet var at ting ikke funker slik de hadde tenkt så du måtte exploite og abuse mest mulig ut av spillet for å runne det, jeg fikk det til etter hvert, fant en taktikk som funket hver mission. Men snakk om til kjedlige oppdrag, minner meg om de dritt modsene du finner på moddb.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...