Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Xperia Mini Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk denne for 2 uker side, hadde x10 mini tidligere. De har fikset alt som iriterte meg på denne.

 

Når det gjelder skjerm så er ikke den så liten lengre til bla E-post da pro utgaven ikke stjeler noe av skjermen til tastatur.

 

 

- for liten skjerm blir helt feil i mine øyne fa større skjrm hadde krevd større telefon som da ødelegger poenget med denne moodelen.

 

er du lei av å ha et skjærebrett i kommen kjøp denne :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

for å se det sånn, det er faktisk ganske store forandringer, den største er nok prosessoren. oppgradert fra 600 mhz til 1 ghz (!) skjermen er blitt større og oppløsninger er byttet til 320*480 istedenfor 240*320, og bateriet er oppgradert fra 900 mAh til 1200. tester man forgjengeren og denne mot hverandre ser man stoooor forskjell.

 

men skjermen er fortsatt litt for liten hvis man vill se på film/videoer. får mye mer glede av å se filmer på større skjermer. og litt for lite med nettleseren. x10 mini-en var forferdelig å sørfe med pga den lille skjermen.

Lenke til kommentar

X10 Mini tok markedet i Norge med storm i fjor. Denne er forbedret på alle tenkelige måter og kommer med en flott prislapp i tillegg. Blir spennende å se om den kan følge opp suksessen, hvis den ikke skulle det er det interessant å se på hvorfor ikke.

 

Selv snuser jeg litt på Android for tiden, og valget står mellom Xperia Ray og Xperia Mini (Pro). Eller bare vente.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Syns ofte det er helt ulogiske "alternativer" dere viser til i testene. Folk som er interessert i denne mobilen er det selvsagt på grunn av tastaturet, ellers hadde de valgt Xperia Mini (uten pro). Det er da ganske ugjennomtenkt at ingen av mobilene dere ramser opp som "alternativer" har tastatur.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...