Gå til innhold

Kan du finte Ronaldo på rumpa? (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh, når demoen endelig kom, så får jeg ikke logget på XBL. Også er den jo ikke ute på ps3 enda. Noen andre som ikke får logget inn på xboxen?

ja, verken jeg eller noen av mine kompiser som eier xbox kommer in på xbox live.. dårlig fifa kharma det her :(

 

jeg får ikke igang pc demoen? vet ikke helt vordan jeg skal starte den? når jeg går in på AutoRun ikonen kommer jeg till fifa 11 menyen tilslutt??? og da sier de att jeg skal stappe in fifa 11 cd:en (jeg eier fifa 11 till pc) :S noen som har lignende problem?

Endret av Fredrik7le86
Lenke til kommentar

jeg får ikke igang pc demoen? vet ikke helt vordan jeg skal starte den? når jeg går in på AutoRun ikonen kommer jeg till fifa 11 menyen tilslutt??? og da sier de att jeg skal stappe in fifa 11 cd:en (jeg eier fifa 11 till pc) :S noen som har lignende problem?

 

Skjedde med meg også. Måtte avinstallere fifa 11 -.-

Endret av GhostViruz141
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve PC-versjonen, men fungerer det å bruke 360-kontroller i denne demoen? Hvis ikke avbryter jeg nedlastingen og laster ned fra Kryssboksen.

 

Noen som vet? :)

 

Edit: Det fungerer. Fikk valget om å trykke "space" eller "start" når jeg startet spillet. Hva du trykker blir da hva man styrer med. Regner med det er fordi kontrolleren er plugget i. Aner ikke om man får samme valg uten. (Er første gang jeg tester FIFA på PC, forresten.)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...