Gå til innhold

Slik ser Googles nye flaggskip ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at det skal være så store skjermer for tiden. Savner litt bedre utvalg i 3,5-4" størrelse.

 

BTW, Awesome Android-logo på artikkelbildet :D

 

Enig med den, for å få det beste av spec, må man opp på 4.3"+ om dagen virker det som. Jeg skulle heller ønske meg en mindre skjerm med samme/bedre oppløsnign. Likte formfaktoren på Desire bedre enn jeg gjør på min nye Galaxy S II

Lenke til kommentar

4.6"? Ærlig talt nå får det være nok snart.. Selv har jeg HTC Desire med 3.7", og passer perfekt. Å ha 4.3" som Desire HD f. eks har er helt uaktuelt.

Når man kjøper en smarttelefon i dag, så er det mye mere enn bare størrelsen på mobilen og hva man ser på skjermen som gjelder.

 

Når man bruker en smarttelefon med multitouch, så er det en kjempe fordel at man har en stor overflate til å kunne benytte seg av de forskjellige touch gesturene med 2 eller flere fingrer.

 

Det er jo mega LOL å bruke 2 fingrer på en 3.5 / 3.7 tommers skjerm som du så vidt kan røre på fingrene dine på.

 

Så selv om jeg har en Galaxy S II i dag, så vurderer jeg faktisk å selge den og så kjøpe meg en Samsung Galaxy Note.

 

En smartmobil i dag er ganske så avansert og man kan gjøre utrolig mye på en smartmobil i dag, så det at en smartmobil har stor skjerm er bare med på å øke opplevelsen i det du gjør på en slik mobil i dag.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

4.6"? Ærlig talt nå får det være nok snart.. Selv har jeg HTC Desire med 3.7", og passer perfekt. Å ha 4.3" som Desire HD f. eks har er helt uaktuelt.

Når man kjøper en smarttelefon i dag, så er det mye mere enn bare størrelsen på mobilen og hva man ser på skjermen som gjelder.

 

Når man bruker en smarttelefon med multitouch, så er det en kjempe fordel at man har en stor overflate til å kunne benytte seg av de forskjellige touch gesturene med 2 eller flere fingrer.

 

Det er jo mega LOL å bruke 2 fingrer på en 3.5 / 3.7 tommers skjerm som du så vidt kan røre på fingrene dine på.

 

Så selv om jeg har en Galaxy S II i dag, så vurderer jeg faktisk å selge den og så kjøpe meg en Samsung Galaxy Note.

 

En smartmobil i dag er ganske så avansert og man kan gjøre utrolig mye på en smartmobil i dag, så det at en smartmobil har stor skjerm er bare med på å øke opplevelsen i det du gjør på en slik mobil i dag.

 

 

Enig med deg der. Jeg har en Galaxy SII og den har ingen problem å hoppe rett inn i lommen, og det i en slim fit jeans,masse plass igjen er det også.

Blir spennende å få testet Note når den ankommer. Problematikken med store telefoner ligger først og fremst i tykkelsen. En 5 tommers telefon burde ikke være noe problem så lenge den er tynn nok :)

Lenke til kommentar

Skuffende kamera? Fordi det ikke har en milliard megapixel som alle andre leverandørene? Kameraet på Nexus Prime skal vist være en av de beste i klassen da de har satset på optikk framfor pixler, noe som er nøkkelen til bedre bilder.

 

Gleder meg som en unge til denne kommer ut!! Min Nexus One tok kveld igår etter nesten 2 års trofast kameratskap (RIP).

 

Noen som vet om denne faktisk vil bli lansert i Norge?

Lenke til kommentar

4.6"? Ærlig talt nå får det være nok snart.. Selv har jeg HTC Desire med 3.7", og passer perfekt. Å ha 4.3" som Desire HD f. eks har er helt uaktuelt.

Det er din mening. Kjøp en annen telefon.

Selvfølgelig er det min mening, hvorfor tror du jeg uttaler meg om saken på et diskusjonsforum? Nettopp fordi som jeg sa at jeg ikke er noen fan av såpass store størrelser på skjermen. At dette er min preferanse er da selvsagt, skulle da virkelig ikke trengte å poengtere i hvert innlegg at mine innlegg består av mine egne meninger?

 

Sakens kjerne for meg er at det irriterer meg at toppmodellene har til vane å ha etter min mening for store skjermer. Om det skal være noen vits å poste så syns jeg du kan komme med noe mer konstruktivt enn det. At andre har andre meninger enn meg er jeg da vitterlig klar over.

Endret av Occi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...