Gå til innhold

A Game of Thrones melder sin ankomst (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Lord of the Rings for voksne" som godeste Sean Bean sa. Er heller tvilsom til spillet, men skal selvfølgelig testes ut.

 

TV-serien og bøkene anbefales forøvrig på det sterkeste (serien kommer på NRK på nyåret, går for tiden på Canal+ Series). Ta gjerne del i diskusjonen i TV-forumet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1337700 (For de som ikke har lest bøkene)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344461 (For de som har lest bøkene)

Lenke til kommentar

Har jo vært et veldig bra brettspill tilgjengelig i noen år og bokserien har hatt stor suksess i over et tiår.

 

De har prøvd å få til TV-serien i endel år nå, før de lykkes. Regner med det samme var tilfellet for spillet (første pressemelding om det kom vel i juni 2010), det var sikkert stor interesse alt etter LOTR ble en så stor suksess.

 

Drømmen hadde vel vært Total War: A Song of Ice and Fire :wee:

Lenke til kommentar

Mange suppehoder i denne tråden, men det er ikke helt uvanlig det nei.

 

Dette spillet tilhører ikke serien I DET HELE TATT. Det ble startet å utvikle FØR tv serien, og historien er FØR BØKENE. Håper folk klarer å fatte ting nå.

 

Sesong 1 av tv serien var jævla bra, så jeg gleder meg til sesong 2 og dette spillet. Blir interessant å se om de klarer å lage en bra story før bøkene også.

Lenke til kommentar

Dette spillet kan fort bli bra. Det er ikke laget som et tilskudd til tv-serien, men heller basert på bøkene. Og dersom de har tenkt skikkelig igjennom gameplay og historie kan dette fort bli et virkelig godt spill. Det grafiske er igrunnen mindre viktig, ettersom det er historien som er høydepunktet i dette universet. At utviklerne og utgiverne får litt mersalg på grunn av TV-serien er jo bare å regne som positivt. Jo større suksess spillet blir, jo mer penger har utgivere/utviklere til overs på videredrift av spillet.

 

Forøvrig hadde det vært morsomt med et Total War: A Song of Ice and Fire ja. Creative Assembly kunne gjort store ting med lisensen. Dog, selv om selve slagene hadde vært episke, tror jeg historien hadde havnet litt for mye i bakteppet i et Total War-spill.

Lenke til kommentar

De kommer til å kødde det til. Bra serie, da blir ikke spill bra.

Jeg har troen på at dette kan bli bra. Så lenge utviklerne har fått gjort seg skikkelig ferdig med spillet, og utgivelsesdatoen ikke er fremskyndet av utgiveren for å flyte på TV-seriens popularitet, burde jo spillet stå på solide ben. Hvis ikke får samtlige utgivere og utviklere "take the black".

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...