Gå til innhold

Enda et «bevis» på større iPhone-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nå ser vi ikke alle vinklene på dette dekselet, men det kan faktisk være et Galaxy S-cover med en Apple-logo, slår det meg."

 

 

Kunne vært enig der, hadde det ikke vært for de hullene nederst på dekselet.

Har ganske mange forskjellige deksler til Galaxy S og det er ingen av disse som har hull nederst. Ikke er det behov for det heller, da det verken er kontakter, lufting eller høytaler der.

Lenke til kommentar

Noen som vet om Apple har planlagt en dag for og annonsere noe, i nærmeste fremtid?

Det er det nok ingen utenfor Apple som vet. Sent september eller tidlig oktober er ikke det verste svaret du kan gi om du ramler borti en tippekonkurranse.

 

Ser det som alt annet enn uproblematisk å endre skjermstørrelse. Husk at ekstremt detaljnivå i utførelse av interface er et av hovedsalgsargumentene på iOS, å endre skjermstørrelsen vil føre til en fragmentering her. Knappen er kanskje perfekt for 4", men knotete på 3.5". Alle disse detaljene betyr noe.

Lenke til kommentar

Som STOR Apple fan blir veldig skuffet om det blir en 4" skjerm. Er redd telefonen blir for stor etter mitt ønske. Testet Samsung sitt flaggskip og den er ALT for stor til at jeg skal synes telefonen er hendig. 4'rn er perfekt størrelse etter min sak. Ønsker å ha telefonen i lomma uten at det merkes noe særlig.

 

 

Ligger mange både gode og dårlige "forslag" til hvordan 5'rn vil se ut.

 

HER

Endret av iPaal
Lenke til kommentar

De sluttet og imponere med iPhone 3gs.

 

Hvorfor skal jeg gidde og kjøpe denne?

 

Kom igjen da! Se på den gigantiske skjermen! Det er jo selfølgelig verdt flere tusen kroner selv om du har fjerde generasjon!

 

/Teknologisynet til Apple fans.

 

Det er vell litt tidlig å slenge med leppa før vi faktisk vet hva som kommer og ikke kommer med iPhone5?

Oppførselen til enkelte her blir jo temmelig patetisk..

 

Er det kun snakk om at skjermstørrelsen er økt fra 3.5" til 4.0" så er jo det skralt, men så fremt til vi ikke vet hva mer som kommer og hva som vil skille iPhone4 og iPhone5, vi vet jo ikke engang om skjermen faktisk vil bli større så er det mildt sagt latterlig å komme med krappe kommentarer om hvor dårlig oppdatering iPhone5 er.

Lenke til kommentar

Apple kommer aldri til å hoppe rett fra 3,5" til en 4". Det kommer nok til å ta noen generasjoner.

 

Gjør de dette mister de jo et av de ytterst få salgsargumentene de faktisk har, og en av grunnene til at mange kjøper den: iPhone har alltid vert lommevennlig og hyggelig mot små hender. Noe som også appellerer til damene, for du veit jo hvordan de er: Alt skal være smått, unntatt en ting ;)

Lenke til kommentar

Apple kommer aldri til å hoppe rett fra 3,5" til en 4". Det kommer nok til å ta noen generasjoner.

 

Gjør de dette mister de jo et av de ytterst få salgsargumentene de faktisk har, og en av grunnene til at mange kjøper den: iPhone har alltid vert lommevennlig og hyggelig mot små hender. Noe som også appellerer til damene, for du veit jo hvordan de er: Alt skal være smått, unntatt en ting ;)

 

Appelerer det til damene dog (det er et seriøst spørsmål jeg faktisk lurer litt på), jeg kjenner ganske mange damer med store telefoner, flere av de påstår sågar det er mer praktisk, de har den i en veske uansett, og de små kan "forsvinne" i veska.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...