Gå til innhold

Se brukernes beste augustbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hipphurra, jammen fikk jeg ikke med et bilde i denne artikkelen etter å ha prøvd gjentatte ganger de siste månedene. Gøy å klare målet mitt som denne måneden var å få mitt første bilde med i denne artikkelen og jeg må si jeg er litt stolt i dette øyeblikk! Kjempemorsomt å bli trukket frem, og ikke minst få kommentarer og tilbakemeldinger på det en gjør. Som alltid er det er høyt nivå i månedstrådene, og denne måneden var intet unntak.

Solide bilder fra dere alle, og jeg må igjen få påpeke viktigheten med en slik månedstråd. Ikke tvil om at det gir mye inspirasjon å se bildene som blir trukket fram, og det skaper virkelig et engasjement til å fortsette :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk Mixy, og til dere i redaksjonen og andre for at dere liker det. En ære å få første bildet i artikkelen

 

Da var det vert slitet med å få dette til. Selv så måtte jeg vaske alt av klær og ta litt av en dusj etter dette. Det å ligge på magen i åkern rett etter mye regn er ikke noe særlig. Søle og møkk ble svaret, men det måtte for å få vinkelen jeg ønsket i bildet.

 

Godt å vite at bildet ble likt av andre.

 

Veldig mye annet spennende i tråden også, Freddern sine to bilder er kanskje min favoritter.

Lenke til kommentar

Da var det vert slitet med å få dette til. Selv så måtte jeg vaske alt av klær og ta litt av en dusj etter dette. Det å ligge på magen i åkern rett etter mye regn er ikke noe særlig. Søle og møkk ble svaret, men det måtte for å få vinkelen jeg ønsket i bildet.

 

dette er en av de tingene jeg forsøkte å få elevene mine til å innse da jeg var fotolærer, at fotografering ikke var noe hvilehjem om man skulle få de gode bildene, og av og til måtte man ligge på magen og bli møkkete eller vasse uti til pungfestet i kaldt vann for å få akkurat DET bildet.

 

Om noen timer er smerten (og klesvasken) glemt, men bildet vedvarer!

Lenke til kommentar

Takker for fagre ord i omtalen av mitt bilde. Det ble tatt inne i et relativt smalt tåkebelte, når vi kom lenger opp i terrenget var det klar himmel. Tok usedvanlig mange bilder på denne turen (til meg å være), men dette var klart det beste av dem.

 

Av de andre utvalgte festet jeg meg spesielt ved bildet til k-h-s. Men mange andre bra selvfølgelig, og ikke minst inne i selve augusttråden.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...