Gå til innhold

Samsung slipper 5,3-tommers beist


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm. bare den får høy nok oppløsning på skjermen så kan denne bli min neste mobil, men må få holde den før et evt. kjøp!

EDIT:.. helt til jeg leste prisen en gang til. den koster jo mer enn transformeren min!

 

1280x800 iflg Gsmarena..

 

nice. ikke helt 720p men fortsatt ganske bra for en 5"

Lenke til kommentar

hmmm. bare den får høy nok oppløsning på skjermen så kan denne bli min neste mobil, men må få holde den før et evt. kjøp!

EDIT:.. helt til jeg leste prisen en gang til. den koster jo mer enn transformeren min!

 

1280x800 iflg Gsmarena..

 

nice. ikke helt 720p men fortsatt ganske bra for en 5"

 

Er jo høyere enn "720p" :p

Lenke til kommentar

hmmm. bare den får høy nok oppløsning på skjermen så kan denne bli min neste mobil, men må få holde den før et evt. kjøp!

EDIT:.. helt til jeg leste prisen en gang til. den koster jo mer enn transformeren min!

 

1280x800 iflg Gsmarena..

 

nice. ikke helt 720p men fortsatt ganske bra for en 5"

 

Er jo høyere enn "720p" :p

 

leste feil, my bad :p

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte min Galaxy S II, var jeg i utgangspunktet ute etter noe i 5"-størrelsen, men alternativet der var kun Streak, som da var for gammel og utdatert. Dessuten ville jeg i utgangspunktet også ha Android :-)

5,3" er etter min mening den perfekte størrelse. Det er ikke noe problem å ta den med seg hvorsomhelst, passer i lommene, og den er stor og fin å se på :-) Med en god oppløsning slik denne tilsynelatende har, så er det helt topp :-)

 

Men min neste mobil, som jeg antar vil ha quad-core, vil kanskje også ha enda litt høyere oppløsning, men jeg kan ikke se for meg at de passerer native 1080p på så små skjermer? Eller blir det som Lilac, kanskje? ;-) Hehe :-)

 

Dette er den utviklingen jeg har snakket om i lang, lang tid allerede ^^

 

Noen som vet noe om mobiler med prosjektor? Det begynner å bli en stund siden de snakket om dette, men er de enda for tykke, kanskje? Det må jo komme et par generasjoner for det også blir nogenlunde akseptabel kvalitet på, antar jeg :-) Det er flere situasjoner hvor jeg har tenkt at det hadde vært praktisk å ha! :-)

 

Edit: Men det med at stylusen er ordentlig integrert er i hvert fall en positiv nyhet! :-) Håper det funker like bra som det har potensialet til! Eller i hvert fall til neste generasjon ;-) Hehe :-)

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...