Gå til innhold

Begynnelsen på slutten for Team Bondi (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig, veldig synd. Hadde håpet på et L.A Noire II.

 

Kan fortsatt få det. Rockstar har kjøpt/eier rettighetene til spillet, og det var folk fra Rockstar som måtte redde spillet på slutten av utviklingen. Så de kjenner til det de trenger å kjenne til for å lage en oppfølger.

Lenke til kommentar

L.A. Noire var forfriskende, meget forfriskende. Bra med nerve og action, noe som gjør at jeg i utgangspunktet ikke angrer kjøpet. Dog, siden arbeidsforholdene til utviklerne ble kjent, har spillet hatt en småemmen eim over seg siden for min del. Er som privatperson meget opptatt av menneskers arbeidsforhold og rettigheter, noe som som så absolutt påvirket mitt syn på spillopplevelsen. "Flott dette her, men det kostet nok blod, magesår og mang en sen natt for utviklerne". Til hvilken pris? For at jeg skulle ha 30 timer med morro, utenom de ekstra gjennomkjøringene og det nedlastbare innholdet.? Kunne da heller vært foruten. Team Bondi, om det skulle gjenoppstå, er gjenstand for boikott for min del, i selskap med Obsidian (Fallout New Bugas) og Codemasters (Operation flashpoint "joint attempt failed" red river).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...